Mazda 6 SportBreak SkyActiv-G 2.0 165 Business (2023)
autoreview

Signalement
| Uitvoering | 6 SportBreak SkyActiv-G 2.0 165 Business |
|---|---|
| Versnellingen | 6, Sequentiële Automaat |
| Bouwjaar | 2023 |
| Jaar van aanschaf | 2025 |
| KM-stand bij aanschaf | 33.000 km |
| KM-stand laatst | 44.000 km |
Ondergewaardeerd
- 44.000 km
Ik las review van een Citroën C6 rijder die teleurgesteld was in Volvo V60. Ik stond voor dezelfde keuze maar heb de C6 ingeruild voor een Mazda 6. Ook wel naar de Volvo gekeken, maar de voorkeur aan de Mazda gegeven. Lekker niet mainstriem en onverwacht fijn. Zelfs de vering is weliswaar niet hydraulisch, maar wel prima. Fijne stoelen, beter dan in de Citroën, en de 6 rijdt en stuurt heerlijk. Na de 3.0 diesel is de 2.0 benzinemotor wel behelpen. Normaal is het prima en bij echt gasgeven is het doortrekken naar bijna 7000 toeren de eerste keer wel leuk. Maar voor gewoon gebruik mis ik de kracht onderin. Wel zuinig, rond de 6 liter op 100 km. Met mijn rijstijl is dat gewoon erg netjes. Kortom het is geen C6 maar wel erg goed. En voor het Citroën gevoel heb ik nog een ID 20 uit 1968.
- Betrouwbaarheid
- Prestaties
- Comfort
- Kosten
- Zou u weer een auto van dit merk kopen? misschien
Beoordeel deze review
Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.
Ontdek deze occasions: had je ze al gezien?

Mazda 6 2.5 SkyActiv-G 194 Signature - RIJKLAARPRIJS - 194 pk! - Automaat - Adaptieve Cruise Control - Rondomzicht Camera - Apple Carplay - Android Auto - Bose Audio - Head-Up Display - Elektrisch schuif- kanteldak
- 2022
- 62.025 km

Mazda 6 Sportbreak 2.0 SkyActiv-G 165 Business Comfort | Rijklaar | 1ste Eigenaar | Dealer Onderhounden | 360 Graden Camera | Lederen Bekleding |
- 2018
- 139.434 km

Mazda 6 Sportbreak 2.0 SkyActiv-G 165 Centre-Line NL-Auto incl. Afneembare Trekhaak!
- 2023
- 42.567 km
Lees ook

SUV of stationwagon: occasionprijzen Mazda 6 versus CX-5

Praktijkervaring Mazda 6: Geniet er nog maar even van

Test Mazda 6 Sportbreak: Krasse knar komt nog prima mee

Praktijkverbruik Mazda 6: geen revolutionaire techniek, wel gewoon zuinig?

Lezersreacties (0)
Reageren