AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Mazda 6 SportBreak SkyActiv-G 2.0 165 Business (2021)
autoreview
1

Signalement
Uitvoering | 6 SportBreak SkyActiv-G 2.0 165 Business |
---|---|
Versnellingen | 6, Handgeschakeld |
Bouwjaar | 2021 |
Jaar van aanschaf | 2021 |
KM-stand laatst | 24.596 km |
Fijne reisauto
- 24.596 km
Als echte Mazda fan heb ik al vele Mazda's gehad. Veelal nieuw gekocht.
Wij gebruiken de auto het meest voor lange ritten naar Frankrijk (800 km).
Dan is zo'n auto geweldig. Ziet er goed uit, rijdt comfortabel en is zuiniger dan een SUV. Onze vorige auto, een CX5, was onzuiniger, ongeveer een liter per 100 km en was iets minder comfortabel.
Al met al een prima auto waar we zeker nog twee jaar mee gaan doen.
Ik kijk ook naar elektrische auto's. Maar de reis gaat dan veel langer duren. Als we niet zulke lange ritten zouden maken zou een elektrische auto te overwegen zijn.
9,0
- Betrouwbaarheid
- Prestaties
- Comfort
- Kosten
- Zou u weer een auto van dit merk kopen? misschien
Beoordeel deze review
Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.
Had je deze auto's al gezien?
Lees ook
Achtergrond
SUV of stationwagon: occasionprijzen Mazda 6 versus CX-5
Praktijkervaring
Praktijkervaring Mazda 6: Geniet er nog maar even van
Autotest
Test Mazda 6 Sportbreak: Krasse knar komt nog prima mee
Praktijkverbruik
Praktijkverbruik Mazda 6: geen revolutionaire techniek, wel gewoon zuinig?
Vergelijkende test