Mazda 2 Hybrid Agile (2023) #2
autoreview

Signalement
| Uitvoering | 2 Hybrid Agile |
|---|---|
| Versnellingen | 1, Automaat |
| Bouwjaar | 2023 |
| Jaar van aanschaf | 2023 |
| KM-stand bij aanschaf | 15 km |
| KM-stand laatst | 32.000 km |
Fijne Auto
- 25.000 km
Deze auto sinds februari 2023
Het is natuurlijk eigenlijk een omgebatche Toyota.
Zeer laag in brandstof gebruik (1:26) als je tenminste je voet kan bedwingen. Je rijd best vaak als je goed anticipeert elektrisch. Ik lees dat mensen start problemen hebben maar wij hebben dit nog niet gehad. Ik denk zelf dat dat dan komt omdat je te weinig rijdt vooral in de winter met airco en verlichting aan. Op vakantie in de bergen presteert hij best goed. Ruimte achterin is niet groot maar voor ons (twee personen) en af en toe passagiers. Ruim voldoende.
UPDATE
- 32.000 km
Nu aardig wat kilometers erop zitten en nog steeds tevreden. Gemiddeld gebruik staat al ruime tijd op 3,9/100km.(1 op 25,6).
In de vakantie ruim 4000 km naar Zuid Frankrijk geen problemen in de bergen, de auto loopt daar zelfs nog zuiniger.
Hierbij verwijs ik ook naar de Toyota Yaris reviews omdat deze vrijwel identiek is omdat de auto bij Toyota gemaakt is.
- Betrouwbaarheid
- Prestaties
- Comfort
- Kosten
- Zou u weer een auto van dit merk kopen? misschien
Beoordeel deze review
Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.
Ontdek deze occasions: had je ze al gezien?
Lees ook

Mazda’s hybride Toyota Yaris opgefrist

Test: Mazda 2 Hybrid (2022)

‘Vergeten’ zevenzitter met schuifdeuren en handbak voor relatief weinig - Liefhebber gezocht

Surrealisme op wielen: unieke auto’s uit ‘L’écume des jours’ onder de hamer



