AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Lynk & Co 01 (2022) #4
autoreview
8
Signalement
Uitvoering | 01 |
---|---|
Versnellingen | 7, Automaat met dubbele koppeling |
Bouwjaar | 2022 |
Jaar van aanschaf | 2022 |
KM-stand bij aanschaf | 8 km |
KM-stand laatst | 8 km |
Geweldige auto met prima rijeigenschappen
- 8 km
Wij hebben de auto in februari in gebruik genomen.
Wij rijden best wel veel, als het kan elektrisch. Voor de lange afstand rijden we op benzine. Het verbruik is gunstig voor een auto van ruim 1800 kg, gemiddeld 1: 16
De actieradius elektrisch is ongeveer 80 km terwijl ze aangeven 69 km.
Wij hebben deze auto gekozen vanwege de plug in hybride, actieradius en de trekkracht voor een aanhanger.
Bovendien is het de vertrouwde Volvo kwaliteit. Waar wij meerdere decennia mee hebben gereden.
10,0
- Betrouwbaarheid
- Prestaties
- Comfort
- Kosten
- Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja
Beoordeel deze review
Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.
PRIVATE LEASE Lynk & Co 01
Had je deze auto's al gezien?
Lees ook
Op Zoek Naar
Deze Lynk & Co 01 en andere plug-in hybride-SUV’s koop je voor €25.000
Praktijkervaring
Praktijkervaring Lynk & Co 01: Is gedeelde smart…?
Designreview
Designreview Lynk & Co 01: ‘perfect voorbeeld van Chinese productontwikkeling’
Eindejaarsvideo - Cornelis - Lynk & Co 01
Autotest