Land Rover Range Rover Sport 3.0 TDV6 HSE (2018)

autoreview

Land Rover Range Rover Sport
Land Rover Range Rover SportLand Rover Range Rover SportLand Rover Range Rover Sport SVRLand Rover Range Rover Sport SVRLand Rover Range Rover Sport SVRLand Rover Range Rover Sport SVRLand Rover Range Rover Sport SVRLand Rover Range Rover Sport SVRLand Rover Range Rover SportLand Rover Range Rover SportLand Rover Range Rover SportLand Rover Range Rover SportLand Rover Range Rover SportLand Rover Range Rover SportLand Rover Range Rover SportLand Rover Range Rover SportLand Rover Range Rover SportLand Rover Range Rover SportLand Rover Range Rover SportLand Rover Range Rover SportLand Rover Range Rover SportLand Rover Range Rover SportLand Rover Range Rover SportLand Rover Range Rover SportLand Rover Range Rover SportLand Rover Range Rover SportLand Rover Range Rover SportLand Rover Range Rover SportLand Rover Range Rover SportLand Rover Range Rover SportLand Rover Range Rover SportLand Rover Range Rover SportLand Rover Range Rover SportLand Rover Range Rover SportLand Rover Range Rover SportLand Rover Range Rover SportLand Rover Range Rover SportLand Rover Range Rover SportLand Rover Range Rover Sport

Signalement

UitvoeringRange Rover Sport 3.0 TDV6 HSE
Versnellingen8, Sequentiële Automaat
Bouwjaar2018
Jaar van aanschaf2021
KM-stand bij aanschaf50.000 km
KM-stand laatst70.000 km
Lezerswaardering: 39%
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de gedragsregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

Levensgevaarlijk

  • 70.000 km

Dolblij was ik in juli van 2021 met m’n Rangerover sport uit 2018 met slechts 50.000 km op de teller.
Totdat ik in februari 2022 op de Duitse autosnelweg reed, onderweg naar Oostenrijk. De auto viel compleet uit terwijl ik op de linkerbaan reed. Alle electronica en het vermogen van de auto viel uit. Het was levensgevaarlijk. Toen ik de auto veilig op de vluchtstrook had gemanoeuvreerd, dacht ik dat de schade wel mee zou vallen. De auto was 3,5 jaar oud, had slechts 70.000 km en heeft een nieuwprijs van 130k. Maar niets was minder waar. De motor bleek volledig in de soep gedraaid en is niet meer te repareren. Oorzaak is een metaaldeeltje dat in de motor terecht is gekomen. De motor is compleet verwoest. Een nieuwe motor kost 15.000 euro.
Een euvel dat vaker voorkomt bij Range Rover.
Voor een dergelijke auto in die prijsklasse met relatief weinig km op de teller die altijd in onderhoud is geweest mag je toch meer verwachten.
Landrovers kennen een garantie van 3 jaar. En volgens landrover heb je dan gewoon pech. Samenvattend een slechte auto en dito service.
Spijt als haren op m’n hoofd. Dit was 1 keer en nooit meer een rangerover.

2,5
  • Betrouwbaarheid
    1
  • Prestaties
    3
  • Comfort
    3
  • Kosten
    3
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? nee

Lezersreacties (4)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kun je er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.

Reactie verwijderen

Weet je het zeker dat je dit bericht wilt verwijderen?

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens