AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het

Lancia Thesis 2.0 Turbo 20v Emblema (2002)

autoreview

Lancia Thesis
Lancia Thesis
Lancia Thesis
Lancia Thesis
Lancia Thesis
Lancia Thesis
Lancia Thesis
Lancia Thesis - interieur
Lancia Thesis - interieur
Lancia Thesis - interieur

Signalement

UitvoeringThesis 2.0 Turbo 20v Emblema
Versnellingen6, Handgeschakeld
Bouwjaar2002
Jaar van aanschaf2002
KM-stand laatst0 km
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de huisregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

ERVARINGEN

Deze auto is vooral in zijn element op de snelweg. Hij is stil, snel en zeer comfortabel en buitengewoon luxueus. De 2.0 5 cilinder turbo is stil en heeft een enorme trekkracht onderin. Wel is er sprake van een ouderwets turbo gat. De auto heeft een uitstekende wegligging echter je kunt merken dat onderstel is afgestemd op comfort en niet op sportiviteit. De afwerking en gebruikte materialen van het interieur zijn top. Het interieur geeft je een gevoel van weeldigerheid. Over het design van buiten verschillen de meningen nogal. Een ding staat vast je stijgt absoluut uit boven de massa. Het brandstof verbruik van 1:9 is bij een een beetje normaal rijgedrag haalbaar.

PROBLEMEN

Grote problemen heb ik tot nu toe niet gekent. De auto maakt een stabiele indruk. Het connect systeem is op zich een heel mooi systeem echter de bereikbaarheid van het call center is niet altijd optimaal. Echter dit heeft niets met de kwaliteit van de auto te maken maar zegt meer over de kwaliteit van het call center. Eenmaal contact is de service uitstekend.

7,0
  • Betrouwbaarheid
  • Prestaties
  • Comfort
  • Kosten
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja

Lezersreacties (0)

Reageren