Kia Stonic 1.0 T-GDi MHEV 100pk DynamicLine (2021)

Kia Stonic 1.0 T-GDi MHEV 100pk DynamicLine (2021)

UitvoeringStonic 1.0 T-GDi MHEV 100pk DynamicLine
Bouwjaar2021

Fijne stoere auto met laag verbruik.

• 15 km

Na de overstap van een Venga naar een Stonic MHEV was zeker wennen. Maar na 5000 kilometer weten we niet beter, de driecilinder , het afremmen op de elektromotor, het zeilen en de diverse piepjes van de hulpsystemen. Maar eerlijk gezegd heeft het wel nut want het gemiddeld verbruik komt nu op 1 op 19,2 maar een ritje woon-werk verkeer a 18 km brengt je naar de 1 op 21 waar ik met de Venga blij was met 1 op 15. De enige kanttekening die ik kan maken is dat de navigatie van de Apple CarPlay weleens uitvalt en het startstop systeem inschakeld bij lage snelheid terwijl je ontkoppeld en remt:-( Maar voor de rest werkt alles naar behoren zoals ik van mijn Venga ook gewend was.

PRIVATE LEASE Kia Stonic

Kia