Kia Sportage 2.0 CVVT 2WD Executive (2006)

Kia Sportage
Kia SportageKia SportageKia SportageKia SportageKia SportageKia SportageKia SportageKia SportageKia Sportage - interieurKia Sportage - interieur

UitvoeringSportage 2.0 CVVT 2WD Executive
Bouwjaar2006

Na heel lang wachten was het dan zover. Ik mocht mijn Kia Sportage ophalen. Goede service bij Kia Dealer Rotterdam bij de aflevering. Als opties heb ik de zwarte metallic lak met geblindeerde achterruiten. Verder nog een Pioneer Bluetooth Radio.
Het rijden is fantastisch. De hoge zit, goede stoelen (maak per dag 110 km woonwerkverkeer op snelweg), motor is stil (wel aan de snelheid houden!), genoeg (maar niet veel) kracht voor tussen acceleraties in zijn 5.
Ik heb sinds kort de 600 km op 1 tank gehaald (stuk onder de 1 op 12)! Rijgedrag is wel een hele week onder de 3000 toeren blijven en geen files tegenkomen. Helaas kan ik tussen rotterdam en utrecht moeilijk de files ontwijken (meestal net boven/onder de 1 op 10). Het opgegeven gecombineerd verbruik 8,0 / 100 km heb ik nog nooit gehaald.
Neerklapbare achterbank is binnen een handomdraai plat. Heb hier toch een kleine verhuizing mee kunnen versnellen. Hoop ruimte. De achterbank is ook in een relax bank in te stellen (leuning meer naar achter). Vooral deze auto genomen voor de ruimte. In vergelijking met mijn vorige auto heb ik een zee van ruimte. Ruimte achterin is goed. Ik kan goed zitten met mijn bijna 1 meter 90.
Armsteun voor is niet goed te gebruiken. Zit gewoon weg te laag.

Verder zijn er geen problemen geweest (ff afkloppen). Heb die 11000 km met alle plezier gereden.

PRIVATE LEASE Kia Sportage

Kia
Kia Sportage 1.6 T-GDi Mild Hybrid ComfortLine (5D/6H)

Kia Sportage 1.6 T-GDi Mild Hybrid ComfortLine (5D/6H)

Alphabet
Kia Sportage 1.6 T-GDi Mild Hybrid DynamicLine (5D/6H)