AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het

Hyundai Trajet 2.0i GLS (2001)

autoreview

Hyundai Trajet

Signalement

UitvoeringTrajet 2.0i GLS
Versnellingen4, Automaat
Bouwjaar2001
Jaar van aanschaf2001
KM-stand bij aanschaf38 km
KM-stand laatst0 km
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de huisregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

ERVARINGEN

Ondanks z"n hoge gewicht en de, voor het gevoel onderbemeten motor, is het een geweldig fijne, stille en rustige auto. Volop ruimte voor het hele gezin en een ideale variabiliteit van het interieur. Na bijna 90.000 km in nog geen 2 jaar heeft de auto nauwelijks steken laten vallen. De betrouwbaarheid is hoog en de totale kosten blijven, voor een dergelijk formaat wagen, prima binnen de perken. Het zitcomfort en de prestaties op lange ritten blijft een genot, alle Francofielen ten spijt. Een aanbevelenswaardig alternatief voor (bijna) alle MPV"s!

PROBLEMEN

De hoofdverlichting staat altijd aan en de laatste keer heb ik de lampen vervangen door Philips Xenon Blue. GEEN SUCCES! wel meer licht maar na ca. 3000km beide exemplaren kaduuk. Een ander probleen is de distributieriem. Deze is bij 65000 km vervangen, na breuk bij stationaire loop. Verder gelukkig geen schade opgelopen. Deze kwaal kan men moeilijk aan de autofabrikant toeschrijven, maar eerder aan de leverancier van de riem (Dunlop, in mijn geval).

8,5
  • Betrouwbaarheid
  • Prestaties
  • Comfort
  • Kosten
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja

Lezersreacties (0)

Reageren