AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Hyundai Lantra 1.5i GLS-A1 (1995)
autoreview
Signalement
Uitvoering | Lantra 1.5i GLS-A1 |
---|---|
Versnellingen | 5, Handgeschakeld |
Bouwjaar | 1995 |
Jaar van aanschaf | 2003 |
KM-stand bij aanschaf | 126.500 km |
KM-stand laatst | 0 km |
ERVARINGEN
Het uiterlijk is niet bepaald om naar huis te schrijven. Wat je voor de aanschafprijs terug krijgt, is meer dan bij enig ander automerk.
Wat ik minder vind aan de auto is het verbruik en de onderdelen die nu op de sloperijen te verkrijgen zijn. Ook is het moeilijk een afspraak te maken met de dealer.
PROBLEMEN
Bij aanschaf al de motorkap die niet losging. Reden: kabel los bij mechanisme aan de voorkant. Kosten 100 euro.
in maart 2004 zijn de achter veren vervangen omdat ik zowat een duikboot bereed in plaats van een Hyundai.
Nu waarschijnlijk de lambda sonde.
6,5
- Betrouwbaarheid
- Prestaties
- Comfort
- Kosten
- Zou u weer een auto van dit merk kopen? misschien
Beoordeel deze review
Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.
Lees ook
Nieuws
Blaricum en Laren: in deze gemeentes komt een eigen laadpaal het vaakst voor
Klassiekers
Toen deze Opel Rekord op kenteken ging, stond de Omega al in de showrooms - Liefhebber gezocht
Nieuws
Noord-Holland verhoogt provinciale motorrijtuigenbelasting
Nieuws
De Toyota bZ4X verliest de helft van zijn naam in de VS
Nieuws
Lezersreacties (0)
Reageren