Honda CR-V 2.0 Hybrid Executive AWD (2019) #2

autoreview

Honda CR-V
Honda CR-VHonda CR-VHonda CR-VHonda CR-VHonda CR-VHonda CR-VHonda CR-VHonda CR-VHonda CR-VHonda CR-VHonda CR-VHonda CR-VHonda CR-VHonda CR-VHonda CR-VHonda CR-VHonda CR-VHonda CR-VHonda CR-VHonda CR-VHonda CR-VHonda CR-VHonda CR-VHonda CR-VHonda CR-VHonda CR-VHonda CR-VHonda CR-VHonda CR-VHonda CR-VHonda CR-VHonda CR-VHonda CR-VHonda CR-VHonda CR-VHonda CR-VHonda CR-VHonda CR-VHonda CR-VHonda CR-VHonda CR-V

Signalement

UitvoeringCR-V 2.0 Hybrid Executive AWD
Versnellingen1, Automaat
Bouwjaar2019
Jaar van aanschaf2020
KM-stand laatst40.000 km
Lezerswaardering: 51%
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de gedragsregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

gewoon goed en fijn

  • 22.000 km

de auto aangekocht na vier accords, de laatste twee 2,4 beiden ingeleverd met ruim 300.000,- probleemloze km, maar ja geen accord meer voor nl / europa. en een civic na een 2.4 exec tourer toch te klein, dus maar een crv hybrid executive aangeschaft. in het begin wel moeten wennen aan de "automaat" .met name de geluidsbeleving is heel anders. door de elektro ondersteuning onderin serieus krachtig. De crv ligt prima op de weg, hoge instap, comfortabel. even terug de 20000 km beurt achter de rug voor een schamele € 180,- weer door. Gemiddeld verbruik eerst rond de 1 op 15 maar na een update ineens 1 op 17,5 / 18. als je alleen maar b wegen pakt gaat hij zomaar naar 3.8 / 3,9 per 100 km.
de verbruiksmeter is erg optimistisch, hij geeft gemiddeld 5.2 aan is 1 op 19,3 ( is dus 1 p 17,5 praktijk)

we zijn weer wat verder

  • 40.000 km

inmiddels bijna 40.000 gereden en zoals verwacht geen bijzonderheden of defecten. het verbruik is de laatste weken gedaald naar 1 op 14,5 / 15 ,denk vanwege de kou. het is een prettige auto en naarmate de kilometers erbij komen wordt hij stiller. ik had wel verwachtingen mbt de awd in combinatie met winterbanden / good-year ultra grip maar had niet verwacht dat de auto, in de afgelopen week met hevige sneeuwval, zo eenvoudig overal doorheen ploegt waar anderen bleven steken. Ik heb echt geprobeerd wat hij kon, en ben aangenaam verrast. Het bijschakelen van de achterwielen gebeurd eigenlijk onmerkbaar en ik vind het leuk om bij het uitkomen van de bocht met een klein beetje gas geven naar overstuur te gaan. De auto is dan mooi beheersbaar op te vangen. Op naar de 60.000 km

4,8
  • Betrouwbaarheid
    5
  • Prestaties
    4
  • Comfort
    5
  • Kosten
    5
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja

Gerelateerde forumtopics

Lezersreacties (7)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kunt u er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.

Reactie verwijderen

Weet je het zeker dat je dit bericht wilt verwijderen?

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens