Ford Transit Custom L1H1 290 125pk Limited (2013)

Ford Transit Custom
Ford Transit CustomFord Transit CustomFord Transit CustomFord Transit CustomFord Transit CustomFord Transit CustomFord Transit CustomFord Transit CustomFord Transit CustomFord Transit CustomFord Transit CustomFord Transit CustomFord Transit CustomFord Transit CustomFord Transit CustomFord Transit CustomFord Transit CustomFord Transit CustomFord Transit CustomFord Transit CustomFord Transit CustomFord Transit CustomFord Transit CustomFord Transit CustomFord Transit CustomFord Transit CustomFord Transit CustomFord Transit CustomFord Transit CustomFord Transit CustomFord Transit CustomFord Transit CustomFord Transit CustomFord Transit CustomFord Transit CustomFord Transit CustomFord Transit CustomFord Transit CustomFord Transit CustomFord Transit Custom

UitvoeringTransit Custom L1H1 290 125pk Limited
Bouwjaar2013
Jaar van aanschaf2013

Rijd nog steeds top

Jeb de auto nu 7 jaar in bezit en ben zojuist de 185.000 km gepaseerd. Rijd nog steeds als een zonnetje. Gemiddeld verbruik naar 185.000 km is 1 op 12,5 althans dat geeft mijn boordcomputer aan. Als ik het aantal gereden kilometers deel door de aantal verbruikte liters diesel (ik houd dit bij in en Excel bestand) kom ik uit op een gemiddelde van 1 op 12,31. Al met al een behoorlijk mooi verbruik voor een wagen van 2 ton waar regelmatig 5 personen in zitten.