Fiat Tipo Stationwagon 1.6 MultiJet 16v Business Lusso (2018)
autoreview

Signalement
| Uitvoering | Tipo Stationwagon 1.6 MultiJet 16v Business Lusso |
|---|---|
| Versnellingen | 6, Automaat met dubbele koppeling |
| Bouwjaar | 2018 |
| Jaar van aanschaf | 2018 |
| KM-stand laatst | 0 km |
Ophalen bij de dealer
Na bijna een jaar in een instapmodel Peugeot 208 te hebben gereden vanuit mijn werkgever de mededeling ontvangen dat ik zelf een auto mocht uitzoeken.
Een ruime auto met automaat en trekhaak waren enkele vereisten. Keuze was snel gemaakt, de Tipo is qua bijtelling erg interessant en kon deze in drie weken krijgen.
Eerste blik op de auto bij de dealer was genieten. Vind het een mooie auto, vooral de voorzijde.
Ik heb de business Lupo met vrijwel alles erop, alleen de elektrische verstelbare lendesteun niet.
1e rijervaringen zijn ook positief, maar dat kan ook bijna niet anders na een jaar in de 208. Hij is stil, ligt vast op de weg, automaat schakelt zeer soepel over. Merk wel op dat hij vrij hoog in zijn toeren blijft. Door middel van de eco instelling schakelt hij eerder over.
In het eerste weekend 1000km gereden, vooralsnog positief. Later meer..
- Betrouwbaarheid
- Prestaties
- Comfort
- Kosten
- Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja
Beoordeel deze review
Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.
Ontdek deze occasions: had je ze al gezien?

Fiat Tipo 1.4 16V Lounge | Parkeersensoren | Cruise control | Navigatie | Multifunctioneel stuur
- 2017
- 101.824 km

Fiat Tipo Stationwagon BWJ 2018 | 1.4 T-Jet 120PK Business | CLIMA | NAVI | PDC | CRUISE | LICHTMETAAL | CARPLAY
- 2018
- 141.690 km

Fiat Tipo Stationwagon 1.4 T-Jet 16v Business Lusso - Navigatie - Camera - Stoelverwarming - Trekhaak
- 2019
- 172.098 km
Lees ook

Fiat Tipo 1.6 MultiJet 16V – 2017 – 272.663 km – Klokje rond

Nuchtere stationwagons voor €15.000: occasiondubbeltest Opel Astra vs. Fiat Tipo

Test: Fiat Tipo 5-deurs en SW (2016)

Dubbeltest: Mercedes CLA niet in alles beter dan Polestar 2, als EV wel volwassener
