AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het

Chrysler 300M 2.7i V6 LE (1999)

autoreview

Chrysler 300M
Chrysler 300M
Chrysler 300M
Chrysler 300M
Chrysler 300M
Chrysler 300M
Chrysler 300M
Chrysler 300M - interieur

Signalement

Uitvoering300M 2.7i V6 LE
Versnellingen4, Automaat
Bouwjaar1999
Jaar van aanschaf2002
KM-stand bij aanschaf30.000 km
KM-stand laatst0 km
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de huisregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

ERVARINGEN

Het is een mooi ogende, goed rijdende auto waar je mee gezien mag worden. Het rijcomfort en het uiterlijk van de auto is hetgene waar ik voor ben gevallen. Als je eenmaal in de 300M heb gereden, dan is een overstap naar een andere auto uitgesloten. Ik heb er een LPG installatie in laten bouwen en zelfs nu heb ik nog genoeg ruimte in de achterbak.

PROBLEMEN

Geen

9,0
  • Betrouwbaarheid
  • Prestaties
  • Comfort
  • Kosten
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja

Lezersreacties (3)

Reageren
Sub-reacties inklappen
Anoniem
Anoniem
  • 0
Hoe zijn je ervaringen met LPG? verbruik, inbouwkosten onderhoud etc.
Ik heb er ook een van 1999 (zie andere 1999 review) en dermate tevreden dat ik er serieus over denk om nu nog LPG in te laten bouwen (hoeft niet perse onderbouw te zijn aangezien de kofferbak zeer groot is)
Anoniem
Anoniem
  • 0
zonde dat je een 2.7 hebt, ga maar eens over de 2.7 op t internet lezen. deze motor is 1 van de onbetrouwbaarste motoren vd laatste decennia, m.n. de eerste lichting. nl. 'sludge' vorming waarop al heel wat blokken kapotgedraaid zijn. wie een 300M neemt moet met de ogen dicht een 3.5l nemen, dat is een 300% beter blok.
sorry maar dit is de harde waarheid en moet de potentiele koper echt weten!
Anoniem
Anoniem
  • 0
ik heb nu 180.000 km op de teller en ik ben uiterst tevreden over deze auto.
In de bijna 10 jaar heb ik alleen maar de LED-display moeten laten vervangen, 1 luidspreker en nog maar laatste week de servopomp.
De motor is nog altijd kurkdroog.(nergens geen olie)
De auto staat de laatste 8 jaar gewoon buiten.
Zelfs naar soms 7 weken(in de winter) niet gebruikt te hebben, start hij direct.
Op punt betrouwbaarheid vind ik dit 10 op 10 !
De auto rijdt nog altijd zalig, zo goed zelfs, dat ik al de voorbije 4 jaar geen nieuwe auto wilde kopen (tegen het advies in van mijn boekhouder)
Op dit moment kan ik mij niet vinden in Audi, Mercedes, BMW of de nieuwe 300 C, want te 'cool' en/of niet comfortable genoeg van binnen. (van buiten allemaal mooie autos)
Of de prijs is dan krankzinnig hoog (incl.nodige opties).
Moest ik nu kiezen, dan zou ik voor de nieuwe Jaguar XF kiezen in de duurdere uitvoering. Van binnen is hij buitengewoon mooi.
Ik vermoedt dat dit boekdelen spreekt.