BMW i5 eDrive40 (2024)
autoreview

Signalement
| Uitvoering | i5 eDrive40 |
|---|---|
| Versnellingen | 1, Automaat |
| Bouwjaar | 2024 |
| Jaar van aanschaf | 2024 |
| KM-stand bij aanschaf | 16 km |
| KM-stand laatst | 16 km |
Had er meer van verwacht
- 16 km
Hiervoor had ik een G30 530e. Dan verwacht je dat de G60 voortborduurt op de G30 en verbeterd. Dat is helaas niet het geval. Het is nl op vele gebieden een stap terug. Ik zal wat voorbeelden noemen: deurhand grepen binnen en buiten; minder ergonomisch. Geen muziekopslag op 'harde' schijf. Geen kantelschuifdak, geen afdekschijf voor bekerhouders, matig aanvoelende zonnekleppen even zor voor stoelmateriaal aan zijkant. Navi matig actueel, te groot gegroeid, geen geweldige actieradius, harmam kardom is oude hifi versie. Geen sensatec op leer optie voor dashboard meer. Automatisch inparkeerfuctie voor in geheugen opgeslagen plek verloopt hakkelend en langzaam. 20" velgen alleen met extra brede versie achter. Autopilot functie die in Duitsland ia toegestaan is voor NL auto's niet beschikbaar. Ik rijdt hier veel. Luchtvering achter meer marketing dan merkbaar. Dus bezint eer ge begint. Ik was te verliefd op de G30 de G60 kan dit waarmaken.
- Betrouwbaarheid
- Prestaties
- Comfort
- Kosten
- Zou u weer een auto van dit merk kopen? misschien
Beoordeel deze review
Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.
Ontdek deze occasions: had je ze al gezien?

BMW i5 Touring M60 601 PK XDrive Pano-dak Trekhaak Full Options!
- 2025
- 20.242 km

BMW i5 Touring eDrive40 M Sport Edition 84 kWh Trekhaak - Panoramadak - Parking/Driving Professional - Comfort Pack - Harman Kardon - Head up - Comfort Acces - Stuurwielrandverwarming - Active Guard -
- 2025
- 24.883 km

BMW i5 eDrive40 M Sport Edition Elek.Trekhaak Driv.Ass.Plus Park.hulp Ada.Led Nav. 19''LM Velgen
- 2025
- 11.320 km
Lees ook

Test: BMW i5 - Wat maakt de elektrische 5-serie waar?

AutoWeek 2025: Dit is de beste koop met benzinemotor

De Triumph Dolomite en de Alfa Romeo Giulia waren dé hardcore vierdeurs sportsedans van hun tijd

Nog snel even tanken voor 1 januari: pomphouders goed voorbereid
