BMW i5 eDrive40 (2024)
autoreview

Signalement
Uitvoering | i5 eDrive40 |
---|---|
Versnellingen | 1, Automaat |
Bouwjaar | 2024 |
Jaar van aanschaf | 2024 |
KM-stand bij aanschaf | 16 km |
KM-stand laatst | 16 km |
Had er meer van verwacht
- 16 km
Hiervoor had ik een G30 530e. Dan verwacht je dat de G60 voortborduurt op de G30 en verbeterd. Dat is helaas niet het geval. Het is nl op vele gebieden een stap terug. Ik zal wat voorbeelden noemen: deurhand grepen binnen en buiten; minder ergonomisch. Geen muziekopslag op 'harde' schijf. Geen kantelschuifdak, geen afdekschijf voor bekerhouders, matig aanvoelende zonnekleppen even zor voor stoelmateriaal aan zijkant. Navi matig actueel, te groot gegroeid, geen geweldige actieradius, harmam kardom is oude hifi versie. Geen sensatec op leer optie voor dashboard meer. Automatisch inparkeerfuctie voor in geheugen opgeslagen plek verloopt hakkelend en langzaam. 20" velgen alleen met extra brede versie achter. Autopilot functie die in Duitsland ia toegestaan is voor NL auto's niet beschikbaar. Ik rijdt hier veel. Luchtvering achter meer marketing dan merkbaar. Dus bezint eer ge begint. Ik was te verliefd op de G30 de G60 kan dit waarmaken.
- Betrouwbaarheid
- Prestaties
- Comfort
- Kosten
- Zou u weer een auto van dit merk kopen? misschien
Beoordeel deze review
Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.
Had je deze auto's al gezien?

BMW i5 Touring M60 xDrive 84 kWh -PANO.DAK|M-SPORT|BOWERS&WILKINS|GEVENT.LEDER|21"|INNOVATION|TRAVEL|ADAP.CRUISE|INDIVIDUAL
- 2024
- 7.371 km

BMW i5 Touring eDrive40 M-Sport Pro - Pano - Onderstel Prof - Driving Ass Prof - Harman Kardon
- 2024
- 4.995 km

BMW i5 M60 xDrive 84 kWh I M-Sport Pro I Bowers & Wilkins
- 2023
- 31.000 km