BMW i4 M50 (2022) #2

BMW i4 M50 (2022) #2

Uitvoeringi4 M50
Bouwjaar2022

Eerste 10000km

Na de I3 waar de verliefdheid is ontstaan voor het elektrisch rijden de I4 aangeschaft.
Op slag verliefd op het uiterlijk van de i4 M50 en verwachting hoger gespannen omdat we niet gereden hadden voor de order van de i4.

Verwachting meer dan overtroffen. Auto is comfortabel, monsterachtig snel en wendbaar. Je voelt zeker het gewicht bij de korte bochten waar je aan moet wennen en anticiperen. Grens van de auto ligt veel verder dan mijn eigen grens dus voor mij meer dan voldoende power en grip. Enige issue is de steentjes tussen de riemschijven en de vanger. De oprit gaat in de verbouwing aangezien deze vol ligt met split en na 4 keer anwb erbij ik er wel klaar mee ben.

Mbt actieradius is het aantal km ook echte km. In mijn geval 420 km. Uitvoering met breedte maat achtervelgen nemen wat km weg. Maar staat wel mooi :-)

Net vakantie achter de rug met als klapstuk F1 Hongarije. Mooie rondrit gemaakt van Berlijn-Praag-Wenen en Boedapest. Laden nergens een issue. Iets meer plannen. Heeft in ongeveer in totaal 5 uur extra gekost over 3000 km. Ervaring is zeer relaxed reizen.

De I4 is een weergaloze machine die mij alles geeft wat ik zoek. Waanzinnig mooi uiterlijk, mega performance en comfort.

PRIVATE LEASE BMW i4

BMW i4 eDrive40 (5D/CVT)