BMW 330d Executive (2002) #2

BMW 330d Executive (2002) #2

Uitvoering330d Executive
Bouwjaar2002

In 2004 kocht ik vanwege gezinsuitbreiding een 4 jaar oude Volvo S60 met 69000 km op de teller. Ik dacht een lekkere, veilige en betrouwbare auto te hebben maar ik had veel kleine problemen. Accu vaak leeg, lekke banden, kapotte lampjes, stinkende airco en zo voort. En dat een Volvo niet zo’n strakke wegligging heeft, is een bekend feit. En daar kan je wel mee leven.
Maar al met al wist ik onderbewust en bewust dat ik niet van deze auto hield, hij raakte me niet. Ik gedoogde hem vanwege mijn kersverse gezinnetje.

Tot op de dag dat mijn vriendin op de A7 klaagde: je rijdt bijna die vangrails in, blijf eens in je baan!. Dit ging te ver, ik begon langzaam te koken.
Ik legde zo beheerst mogelijk uit dat het dus een Volvo is, dat hij een ietwat zweveringe wegligging heeft, en dat ik ’helemaal klaar was met die auto’.
Ik ging de volgende dag op zoek naar een diesel, omdat ik eigelijk te veel rijd voor een benzine motor, ik gek werd van het schakelen in de ellenlange nederlandse files en ik niet meer voor zweverige rijder wilde worden uitgemaakt.......
Ik liep tegen een 330d aan. De review van deze auto in een Duits autotijdschrift had indertijd veel indruk op mij gemaakt. Met name de foto van de teller op 250 km/u was voor een dieseltje in die tijd ongelevelijk.

Het bleek voor mij de ideale auto: M-sportonderstel en een strakke wegligging, geen gezweef meer. Echt een heerlijke auto. Ik hou van deze auto, en ik geniet elke dag.....en ik ben definitief BMW fan geworden en droom van een 335d.

Geen, probleemloos 10000 kilometer gereden.

PRIVATE LEASE BMW 3-serie