Driver 69

Signalement

Aangemeld sinds23 januari 2007
Op forum sinds1 februari 2010
Aantal reacties op forum0
Aantal reacties op artikelen325

Laatste reacties op artikelen

Youngtimerrijder stapt over in nog oudere auto: 'Iedereen verliest'

Je bent de /s vergeten? De levensduur van auto's is de laatste jaren alleen maar slechter geworden....(23 juni 2026)

Bovensiepen 5 GT: 800 pk sterke BMW M5 is milder voor het oog

[quote]Dit ziet er inderdaad een stuk ingetogener en eleganter uit, dan een "gewone" M5. Zou dit een...(15 juni 2026)

Opfrisbeurt Audi Q4 e-tron komt vooral interieur ten goede

Het is nog veel erger: BMW heeft het interieur van de iX3 flink verbeterd, met meer fysieke knoppen......(27 april 2026)

EU wil dat je zuiniger rijdt en minstens één dag thuiswerkt

Als je zo redeneert hoef ik ook niks uit te doen op dit 'advies', want mijn uitstoot is slechts 0,00000022%...(21 april 2026)

BMW i3: 900 kilometer bereik voor eerste elektrische 3-serie

Heb het interieur ook in het eggie gezien... mijn reactie was hetzelfde. Vind het er echt niet uitzien.(18 maart 2026)

In zeven jaar van €82.000 naar slechts €17.000: ook Jaguar I-Pace is enorm afgeschreven

Nee dus. Heb voor m'n vorige wagen (BMW G32 640i) na 7 jaar ruim 40% van de nieuwwaarde terug gekregen.(18 februari 2026)

Range Rover houdt het gelukkig subtiel bij facelift

Nederland zal ze worst zijn... kopers in deze klasse willen geen EV. Dat is in ieder geval wel duidelijk.(12 februari 2026)

Kilometervreters met klasse voor 20K: premium stationwagons met diesel

Absoluut. Als je de toenmalige 5 naast de huidige zet zie je precies wat er mis is met de huidige auto's...(23 januari 2026)

Is het keerpunt bereikt? 'Internationale vraag naar auto's met verbrandingsmotor neemt weer toe'

Weet niet of dit met rechts of links te maken heeft. Vermoed dat budget en laadmogelijkheden/onmogelijkheden...(11 december 2025)

BMW iX3 L is langer voor net dat beetje extra aanzien

Begrijp ook niet waarom die versies hier niet geleverd worden. Heb 15 jaar geleden een 5 serie gekocht....(10 december 2025)

Laatste posts op forum

De Nederlandse verkoopcijfers | mei 2026 op p. 134

Tja, het scheelde toen 1,5% op de occasionprijs na 4 jaar. Voor die 150 euro gaan tobben? Ik zal nog...(2 februari 2011)

De Nederlandse verkoopcijfers | mei 2026 op p. 134

Ik heb daar onderzoek naar gedaan. Ben je echt beniewd of blijf je liever in je waan? Als ik je zin...(25 januari 2011)

De Nederlandse verkoopcijfers | mei 2026 op p. 134

Vraagje: hoe gestoord moet je zijn om een auto in december nog op kenteken te laten zetten? Laat mij...(25 januari 2011)

BMW 5-serie (G30)

Heb slechte ervaringen met DAB+ (G32). Woon in de grensstreek en daar zijn de stations blijkbaar minder...(24 juni 2018)

BMW 5-serie (G30)

Die systemen worden steeds beter. Maar met al die electra kun je ook een hoop gedoe hebben. Ik ben nu...(13 mei 2018)

BMW 5-serie (G30)

Gezien het aantal dode insecten heb je je niet overal aan de adviessnelheid gehouden ;). Rij ook wel...(2 mei 2018)

BMW 5-serie (G30)

@Dagdromer Mooie mini review van een prachtige auto. De zwarte hemel is inderdaad prachtig, geeft echt...(17 april 2018)

BMW 5-serie (G30)

Zo, de zomerbanden zitten eronder. Velg is dus de 21" 687 geworden. De wagen krijgt zo wel een...(16 april 2018)

BMW 5-serie (G30)

Ok, game on :). Ben er nu even echt goed voor gaan zitten... En let wel: zonder iets uit de categorie...(30 maart 2018)

BMW 5-serie (G30)

Daarom vind ik configuraties ook zo tof ;) Daar bestaat ook een 'spelletje' van en de 5 Serie...(29 maart 2018)