Korak 6212987

Signalement

Aangemeld sinds17 november 2025
Op forum sinds13 mei 2026
Aantal reacties op forum0
Aantal reacties op artikelen18

Laatste reacties op artikelen

De nieuwste elektrische Volkswagen was er zonder Xpeng niet geweest

Nice. Maar toch liever de New XPeng P7 naar NL halen. Dat is in mijn optiek met afstand een betere keuze.(19 juni 2026)

Tesla: Tesla's met FSD zijn in Nederland veel minder vaak betrokken bij aanrijding

Wij van WC-eend adviseren WC-eend. Een conclusie die niet te controleren is op basis van 6 ? weken rijgedrag....(10 juni 2026)

Xpeng wil vierde model in Europa produceren

Het zou een aangename verrassing zijn als ze de New XPeng P7 in Oostenrijk zouden bouwen. Dan uiteraard...(9 juni 2026)

Twee elektrische toppers, maar de Mercedes-Benz GLC 400 verliest nipt van de BMW iX3 50

Ik zou altijd voor de Mercedes gaan omdat ik het front van de BMW zo lelijk vind dat ik nooit trots...(24 mei 2026)

Xpeng G9 AWD Performance (2026)

Prachtige auto. Het is een black edition ? Heb zelf sinds feb 2026 een donkergrijze Performance met...(20 mei 2026)

De Tesla Model 3 'Standard' is een knalaanbieding met wieldoppen

Dit artikel moet een grap zijn. Deze Tesla is vrijwel volledig gestript van alle luxe. De opsomming...(18 mei 2026)

Zeekr 7X Privilege AWD (2026)

Prachtige auto. Ik vind het jammer dat ze op de Europese versie van dit model sommige 'nice to haves'...(13 mei 2026)

De Xpeng G6 leert van de MG S6 dat vooruitstrevend niet altijd beter is

Op basis van zijn artikelen heb ik geconcludeerd dat de heer Lemkes geen fan van XPeng is. Hij trekt...(11 mei 2026)

De Xpeng G6 leert van de MG S6 dat vooruitstrevend niet altijd beter is

Ook uit deze test blijkt dat men bij AW nog steeds sterk hecht aan fysieke knoppen. Ik weet niet wat...(10 mei 2026)

Xpeng G9 RWD Long Range (2026)

Leuke review. Ik heb mijn G9 Performance nu 2 weken en ik ben er erg blij mee. Het is wel een beetje...(9 maart 2026)