Korak 6212987
Signalement
| Aangemeld sinds | 17 november 2025 |
|---|---|
| Op forum sinds | 13 mei 2026 |
| Aantal reacties op forum | 0 |
| Aantal reacties op artikelen | 18 |
Laatste reacties op artikelen
De nieuwste elektrische Volkswagen was er zonder Xpeng niet geweest
Nice. Maar toch liever de New XPeng P7 naar NL halen. Dat is in mijn optiek met afstand een betere keuze.(19 juni 2026)
Tesla: Tesla's met FSD zijn in Nederland veel minder vaak betrokken bij aanrijding
Wij van WC-eend adviseren WC-eend. Een conclusie die niet te controleren is op basis van 6 ? weken rijgedrag....(10 juni 2026)
Xpeng wil vierde model in Europa produceren
Het zou een aangename verrassing zijn als ze de New XPeng P7 in Oostenrijk zouden bouwen. Dan uiteraard...(9 juni 2026)
Twee elektrische toppers, maar de Mercedes-Benz GLC 400 verliest nipt van de BMW iX3 50
Ik zou altijd voor de Mercedes gaan omdat ik het front van de BMW zo lelijk vind dat ik nooit trots...(24 mei 2026)
Xpeng G9 AWD Performance (2026)
Prachtige auto. Het is een black edition ? Heb zelf sinds feb 2026 een donkergrijze Performance met...(20 mei 2026)
De Tesla Model 3 'Standard' is een knalaanbieding met wieldoppen
Dit artikel moet een grap zijn. Deze Tesla is vrijwel volledig gestript van alle luxe. De opsomming...(18 mei 2026)
Zeekr 7X Privilege AWD (2026)
Prachtige auto. Ik vind het jammer dat ze op de Europese versie van dit model sommige 'nice to haves'...(13 mei 2026)
De Xpeng G6 leert van de MG S6 dat vooruitstrevend niet altijd beter is
Op basis van zijn artikelen heb ik geconcludeerd dat de heer Lemkes geen fan van XPeng is. Hij trekt...(11 mei 2026)
De Xpeng G6 leert van de MG S6 dat vooruitstrevend niet altijd beter is
Ook uit deze test blijkt dat men bij AW nog steeds sterk hecht aan fysieke knoppen. Ik weet niet wat...(10 mei 2026)
Xpeng G9 RWD Long Range (2026)
Leuke review. Ik heb mijn G9 Performance nu 2 weken en ik ben er erg blij mee. Het is wel een beetje...(9 maart 2026)