
Audi A3 1.6 Attraction (1999)
12,5 jaar is deze auto als daily in mijn bezit geweest. Ik heb er bijna 150.000 km. in al...
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.

| Aangemeld sinds | 18 januari 2019 |
|---|---|
| Op forum sinds | 18 januari 2019 |
| Aantal reacties op forum | 45 |
| Aantal reacties op artikelen | 300 |
12,5 jaar is deze auto als daily in mijn bezit geweest. Ik heb er bijna 150.000 km. in al...
Deze VW Golf 1 van 1982 is reeds (bijna) 18 jaar in mijn bezit. Er ligt 'n 1500 cc benzinemotor...
Ik vindt hem anders behoorlijk "boring", de zoveelste elektrische stofzuiger op wielen naast Tesla,...(15 juni 2026)
Als liefhebber van oldies van voornamelijk "V.A.G." moet ik toegeven dat de Calibra een mooi gelijnde...(7 juni 2026)
Opels zijn tegenwoordig een soort van omgekatte Peugeotjes, net zoals Skoda's en Seat's (én Cupra's)...(7 juni 2026)
Hij was aanvankelijk inderdaad als beoogde opvolger gedacht, maar doordat ie uiteindelijk duurder werd...(7 juni 2026)
Voert een beetje te ver om hier alle beroepen te gaan noemen die er last van hebben, en dan zullen er...(1 juni 2026)
Die Passat staat daar allang te koop, en dat zal ook niet zomaar zijn. Liever op het Duitse Kleinanzeigen...(31 mei 2026)
Aparte tegendraadse verschijning, is lang niet ieders smaak, als jij er maar blij mee bent, dat is het...(28 mei 2026)
De desbetreffende auto in jullie (inmiddels ruim) 30 jaar oude reportage was geen Golf 1 maar een Golf...(28 mei 2026)
Bedankt voor het compliment!(28 mei 2026)
Twee auto's die je niet met elkaar kunt vergelijken. Mijn Pa heeft trouwens ook zo'n drastische switch...(26 mei 2026)
Prachtig!(28 februari 2026)
Leuk duo zo. Gaaf die 164, en onk, alleen jammer van de roest.(25 februari 2026)
Mooie spots (y)Nette "Einser", en nette "Strich-Acht" (/8) ook (y) Een van de laatste...(19 oktober 2025)
En deze kwam ik vanmorgen tegen, eigenlijk de reden om dit topic weer eens op te zoeken ;) Precies...(13 oktober 2025)
Gisteren in Vaals deze Golf 1 GTI 1800 van 1983, nog steeds in bezit van de eerste eigenaar. Ik mocht...(11 oktober 2025)
Vandaag een one-off Bertone gezien in Lenzerheide (Zwitserland), de Bertone Nuccio uit 2012, met Ferrari...(25 augustus 2025)
Net deze Volvo 144 van 1970 in "Easy field" (13 augustus 2025)
Nu is dit wel een heel laat exemplaar. Zouden ze daar niet standaard dat luxe dash gehad hebben?Nee,...(13 augustus 2025)
Volkswagen Golf '83 Dat Golfje is wel toe aan een nieuwe kofferklep, voor de rest *lijkt* ie me...(11 augustus 2025)
Vanmorgen deze dikke kevert op het tankstation tussen Gemmenich en Sippenaeken (8 augustus 2025)