
Chevrolet Avalanche LTZ 5.3 V8
2013 -
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.

| Aangemeld sinds | 31 januari 2010 |
|---|---|
| Op forum sinds | 31 januari 2010 |
| Aantal reacties op forum | 70 |
| Aantal reacties op artikelen | 2.905 |
2013 -
Dat is wel een hele veilige vakantie, zo'n 13-in-een-dozijn-reisje. Doe mij de Omega maar, fijne ruime...(21 juni 2026)
De Inster is 11 cm smaller dan de Twingo (breedte 1610mm tegen 1720mm voor de Twingo). En dat ga je...(20 juni 2026)
Dat zijn vaak de bandenschoppers zonder verstand van auto's...... ;)(20 juni 2026)
Lastig verhaal (opnieuw). Te weinig informatie. Een behoudende rijstijl? Maar hoe zit het met het onderhoud,...(20 juni 2026)
Hoezo? Je hebt toch een rijbewijs (ok, is een aanname) :D(19 juni 2026)
Ach, wat is groot. Jaren geleden waren dubbel-cabine bussen vanwege de lagere MRB zeer in trek, ook...(19 juni 2026)
Tja, als we alle "sfeerverpesters" of "oorlogsvoerders" (beetje een ongepast woord, vind ik) gaan weren,...(18 juni 2026)
Dat is al even geleden...... . Daewoo Matiz Pure 7.939,= Matiz Pure PS 8393,= Matiz Spirit 8.846,= Daihatsu...(18 juni 2026)
[quote]Tweedehands kost een up uit 2020 nog steeds meer dan 10.000, goede koop geweest als je lijstje...(18 juni 2026)
Captain Obvious.....(18 juni 2026)
Nee, een demo blijft geen 3 jaar. Is waarschijnlijk gewoon een particulier geweest die de auto na 3...(22 november 2025)
Hoogstwaarschijnlijk niet, te weinig km in de eerste 3 jaar. (Minder van 10.000km p/jr)(22 november 2025)
Finnik.nl De laatste eigenaar heeft de auto van 01-11-2000 tot 02-09-2025 in bezit gehad. Auto is van...(22 november 2025)
^^ dan zou ik een foto van die (factuur?) plaatsen en/of van die acht een nul maken op de sticker, als...(22 november 2025)
mercedes 190 d uit 1963 voor een bruidspaar. triumph stag uit 1975. leuke panda 4x4 uit 1999....(20 april 2026)
Lekkere illegale kentekenplaat op die Figaro. Trouwens een soortgelijke plaat een paar jaar geleden...(6 januari 2026)
Die 76'er Suburban is alleen op het kentekenbewijs van 1976.... (iets met een poes o.i.d. ;) )(5 januari 2026)
Gaaf die Chevrolet truck! En nog origineel NL geleverd ook.(2 januari 2026)
Wat een fraaie verschijning zo in het groen. Audi 100 1972Wow, komen hele mooie herinneringen boven...(3 november 2024)