- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check XV-196-S
HYUNDAI I10 | 2017
Deze HYUNDAI I10 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2017 en is nu 8 jaar en 6 maanden oud. In mei 2019 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 13.772 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 65 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De HYUNDAI heeft een topsnelheid van 155 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 4,7 l/100 km. De I10 is 101 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | HYUNDAI |
Model | I10 |
Kleur | blauw |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | handmatig |
BPM | € 459 |
Nieuwprijs | € 13.772 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Ontdek deze occasions: had je ze al gezien?
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 7 maart 2017 |
Datum eerste registratie Nederland | 3 mei 2019 |
Datum laatste tenaamstelling | 26 juni 2025 |
APK melddatum | 28 februari 2023 |
APK vervaldatum | 7 maart 2025 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 1 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | G3LA |
Aantal cilinders | 3 |
Cilinderinhoud | 998 cc |
Max. vermogen | 48 kW / 65 pk |
Geluidsniveau stationair | 77 dB |
Geluidsniveau rijdend | 71 dB |
MILIEU
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 6,0 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 4,0 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 4,7 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 108 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 6 |
Bijtelling | 22% |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 908 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.420 kg |
Voorasdruk | 750 kg |
Achterasdruk | 780 kg |
Lengte | 3.665 mm |
Breedte | 1.660 mm |
Hoogte | 1.500 mm |
Wielbasis | 2.390 mm |
Bandenmaat (origineel) | 155/70R13 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 155 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 15,1 s |
Maximum vermogen | 49 kW / 66 pk |
Maximum koppel | 94 Nm |
Draaicirkel | 9,6 m |
Kogeldruk | 75 kg |
Dakbelasting | 60 kg |
Inhoud bagageruimte | 252 - 1046 l |
Inhoud brandstoftank | 35 l |
Segment | A |
- UitvoeringJarenTankTransmissieDeurenCarrosserie
- i10 1.0 i-Motion13 - 17BH5HAT
- i10 1.0 i-Drive13 - 17BH5HAT
- i10 1.0 i-Motion Comfort13 - 17BH5HAT
- i10 1.0 i-Motion Comfort Plus13 - 17BH5HAT
- i10 1.0 i-Motion Premium13 - 17BH5HAT
- i10 1.0 Essence16 - 17BH5HAT
- i10 1.0 i-Motion16 - 17BH5HAT
- i10 1.0i Comfort17 - 20BH5HAT
- i10 1.0i i-Motion17 - 17BH5HAT
- i10 1.0i Premium17 - 20BH5HAT
- i10 1.0i i-Drive17 - 20BH5HAT
- i10 1.0i Private Lease Edition17 - 17BH5HAT
Koopadvies
- +Brandstofverbruik
- +Betrouwbaar
- +Stil aan boord
- -Weinig opties motorisatie
- -Gevoelig voor zijwind
- -Rammeltjes interieur
In 2013 maakte de tweede generatie Hyundai i10 zijn debuut. De vernieuwde A-segmenter valt meteen goed in de smaak door zijn volwassen rijeigenschappen en praktische inzetbaarheid. Ook tweedehands blijft de i10 een populaire keuze die je veel tegenkomt tussen het occasionaanbod.
Lees het volledige Autoweek koopadviesDubbeltest - Renault Twingo vs Hyundai i10
- Vergelijkende test
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE HYUNDAI

XV-196-S
Hyundai i10
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.