- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- tellerstand controle
Kenteken Check T-316-FR
HYUNDAI I10 | 2023
Deze HYUNDAI I10 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2023 en is nu 1 jaar en 11 maanden oud. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 19.695 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 67 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De HYUNDAI heeft een topsnelheid van 156 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 4,1 l/100 km. De I10 is 31 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 749 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Den Haag met een kilometerstand van 32.371 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | HYUNDAI |
Model | I10 |
Kleur | blauw |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 5 |
Aantal zitplaatsen | 4 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | handmatig |
BPM | € 2.792 |
Nieuwprijs | € 19.695 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 28 juni 2023 |
Datum eerste registratie Nederland | 28 juni 2023 |
Datum laatste tenaamstelling | 8 mei 2025 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
APK vervaldatum | 28 juni 2027 |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 2 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | G3LD |
Aantal cilinders | 3 |
Cilinderinhoud | 998 cc |
Max. vermogen | 49 kW / 67 pk |
Geluidsniveau stationair | 74 dB |
Geluidsniveau rijdend | 69 dB |
MILIEU
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 5,2 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 3,6 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 4,1 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 4.9 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 96 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | 110 g/km |
Emissiecode | Euro 6 |
Bijtelling | 22% |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 899 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.310 kg |
Voorasdruk | 780 kg |
Achterasdruk | 730 kg |
Aanhangermassa geremd | 300 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 300 kg |
Lengte | 3.670 mm |
Breedte | 1.680 mm |
Hoogte | 1.480 mm |
Wielbasis | 2.430 mm |
Bandenmaat (origineel) | 175/65R14 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 156 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 15,0 s |
Maximum vermogen | 49 kW / 67 pk |
Maximum koppel | 96 Nm |
Draaicirkel | 9,7 m |
Kogeldruk | 0 kg |
Dakbelasting | 60 kg |
Inhoud bagageruimte | 252 - 1050 l |
Inhoud brandstoftank | 36 l |
Segment | A |
Koopadvies
- +Fijn rijgedrag
- +Ruim voor zijn segment
- +Goede zitpositie
- -Weinig motorisaties
- -Geen hybride opties
- -Luxe uitrusting is prijzig
Als de derde generatie Hyundai i10 in 2020 op de markt komt, is hij nog maar een van de weinige overgebleven A-segmenters. Ondanks zijn compacte buitenmaten voelt de i10 vanbinnen ruim aan. Zo manoeuvreer je zorgeloos door de drukke stad, zonder al te veel in te leveren op zitruimte.
Lees het volledige Autoweek koopadviesHyundai i10 - Afscheid duurtest
- Duurtest
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE HYUNDAI

T-316-FR
Hyundai i10
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.