- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze BMW 5ER REIHE is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2008 en is nu 17 jaar en 4 maanden oud. In november 2017 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 64.209 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 190 pk benzinemotor. Het schakelen gaat automatisch. De BMW heeft een topsnelheid van 236 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 7,5 l/100 km. De 5ER REIHE is 83 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist. De auto staat momenteel te koop in Yerseke met een kilometerstand van 182.044 km.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | BMW |
Model | 5ER REIHE |
Kleur | grijs |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Sedan |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 3.203 |
Nieuwprijs | € 64.209 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Datum eerste toelating | 11 januari 2008 |
Datum eerste registratie Nederland | 18 november 2017 |
Datum laatste tenaamstelling | 3 maart 2025 |
APK melddatum | 26 april 2024 |
APK vervaldatum | 8 mei 2025 |
Parallel import | ja |
Plaats chassisnummer | op r. schroefveerkoker onder motorkap |
Aantal eigenaren | 2 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
Motorcode | N53B25A |
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 2497 cc |
Max. vermogen | 140 kW / 190 pk |
Geluidsniveau stationair | 81 dB |
Geluidsniveau rijdend | 67 dB |
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 10,3 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 5,9 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 7,5 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 178 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 4 |
Bijtelling | 22% |
Tellerstand controle | € 7,95 |
Massa leeg | 1.500 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.085 kg |
Voorasdruk | 980 kg |
Achterasdruk | 1.170 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.700 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Lengte | 4.841 mm |
Breedte | 1.846 mm |
Hoogte | 1.468 mm |
Wielbasis | 2.890 mm |
Bandenmaat (origineel) | 225/55R16 Prijzen |
Topsnelheid | 236 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 8,7 s |
Maximum vermogen | 140 kW / 190 pk |
Maximum koppel | 235 Nm |
Draaicirkel | 11,4 m |
Kogeldruk | 90 kg |
Dakbelasting | 100 kg |
Inhoud bagageruimte | 520 - 520 l |
Inhoud brandstoftank | 70 l |
Segment | E |
Sinds 2023 is de achtste generatie BMW 5-serie op de markt. Met zijn goede balans tussen comfort en dynamiek rijdt hij zoals we dat bij een 5-serie verwachten. Ook is er natuurlijk weer de keuze tussen de sedan (G60) en de Touring (G61), met ieder hun eigen charmes.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.