- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze HYUNDAI I10 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2021 en is nu 3 jaar en 9 maanden oud. In maart 2023 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 17.674 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 67 pk benzinemotor. Het schakelen gaat automatisch. De HYUNDAI heeft een topsnelheid van 156 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 4,3 l/100 km. De I10 is 7 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 88 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Oosterhout met een kilometerstand van 18.054 km.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | HYUNDAI |
Model | I10 |
Kleur | grijs |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 5 |
Aantal zitplaatsen | 4 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 1.312 |
Nieuwprijs | € 17.674 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Datum eerste toelating | 12 augustus 2021 |
Datum eerste registratie Nederland | 11 maart 2023 |
Datum laatste tenaamstelling | 8 mei 2025 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
APK vervaldatum | 12 augustus 2025 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 2 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
Motorcode | G3LD |
Aantal cilinders | 3 |
Cilinderinhoud | 998 cc |
Max. vermogen | 49 kW / 67 pk |
Geluidsniveau stationair | 77 dB |
Geluidsniveau rijdend | 72 dB |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 4,3 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 5.2 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 99 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | 119 g/km |
Emissiecode | Euro 6 |
Bijtelling | 22% |
Tellerstand controle | € 7,95 |
Massa leeg | 897 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.340 kg |
Voorasdruk | 780 kg |
Achterasdruk | 730 kg |
Aanhangermassa geremd | 300 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 300 kg |
Lengte | 3.675 mm |
Breedte | 1.680 mm |
Hoogte | 1.483 mm |
Wielbasis | 2.430 mm |
Bandenmaat (origineel) | 175/65R14 Prijzen |
Topsnelheid | 156 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 17,3 s |
Maximum vermogen | 49 kW / 67 pk |
Maximum koppel | 96 Nm |
Draaicirkel | 9,7 m |
Kogeldruk | 0 kg |
Dakbelasting | 60 kg |
Inhoud bagageruimte | 252 - 1050 l |
Inhoud brandstoftank | 36 l |
Segment | A |
Als de derde generatie Hyundai i10 in 2020 op de markt komt, is hij nog maar een van de weinige overgebleven A-segmenters. Ondanks zijn compacte buitenmaten voelt de i10 vanbinnen ruim aan. Zo manoeuvreer je zorgeloos door de drukke stad, zonder al te veel in te leveren op zitruimte.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.