
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze HYUNDAI I10 uit 2022 wacht nog op een eerste eigenaar. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 17.166 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 67 pk benzinemotor. De HYUNDAI heeft een topsnelheid van 156 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 4,1 l/100 km. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist. De auto staat momenteel te koop in Doetinchem met een kilometerstand van 61.437 km.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | HYUNDAI |
| Model | I10 |
| Kleur | grijs |
| Brandstof | benzine |
| Carrosserie | Hatchback |
| Aantal deuren | 5 |
| Aantal zitplaatsen | 4 |
| Aantal wielen | 4 |
| BPM | € 1.037 |
| Nieuwprijs | € 17.166 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 9 mei 2022 |
| Datum eerste registratie Nederland | nog niet geregistreerd |
| Datum laatste tenaamstelling | nog niet tenaamgesteld |
| APK melddatum | nog niet gekeurd |
| Parallel import | ja |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | G3LD |
| Aantal cilinders | 3 |
| Cilinderinhoud | 998 cc |
| Max. vermogen | 49 kW / 67 pk |
| CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
| CO2-uitstoot (WLTP) | 110 g/km |
| Emissiecode | Euro 6 |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 899 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 1.310 kg |
| Voorasdruk | 780 kg |
| Achterasdruk | 730 kg |
| Aanhangermassa geremd | 300 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 300 kg |
| Wielbasis | 2.430 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 175/65R14 Prijzen |
| Topsnelheid | 156 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 15,0 s |
| Maximum vermogen | 49 kW / 67 pk |
| Maximum koppel | 96 Nm |
| Draaicirkel | 9,7 m |
| Kogeldruk | 0 kg |
| Dakbelasting | 60 kg |
| Inhoud bagageruimte | 252 - 1050 l |
| Inhoud brandstoftank | 36 l |
| Segment | A |
Als de derde generatie Hyundai i10 in 2020 op de markt komt, is hij nog maar een van de weinige overgebleven A-segmenters. Ondanks zijn compacte buitenmaten voelt de i10 vanbinnen ruim aan. Zo manoeuvreer je zorgeloos door de drukke stad, zonder al te veel in te leveren op zitruimte.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.




