en nog veel meer..
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Onlangs kregen we wéér bericht van de Audi-marketeers. Dit keer konden we de Q7 op haarscherpe zelfgemaakte spionagefoto's bewonderen. Alleen het Audi-logo was nog afgeplakt. De journalist moet dus wel erg hebben zitten slapen, als hij nu nog niet weet hoe die Q7 er precies uitziet. De spanning die normaal rond een introductie van een nieuwe auto hangt, is door Audi helemaal om zeep geholpen. Het doek is er nog geeneens vanaf en ik ben al moe van de Audi Q7.
Nu is het dan zo ver: we hebben van Audi het eerste officiële materiaal gekregen. En wat denk je? Er zit een embargo op tot woensdag! Ik word niet goed... Netjes als we zijn, zullen we het embargo respecteren, tenzij een ander het voortijdig breekt.
Komende woensdag is de Audi Q7 te bewonderen in dit theater. Als je dan nog steeds nieuwsgierig bent, moet je maar even voorbijsurfen.
Autojournalist
Al van jongs af aan ben ik autogek en verslind ik autoblaadjes. Ik wist dus ook al vroeg wat ik wilde worden: het werken bij een titel als AutoWeek lag voor de hand. Mijn eerste klus bij AutoWeek was het bemensen van de nieuwsdesk. Saillant detail: het allereerste bericht dat ik ooit schreef, was de aankondiging van de prijzen van de CityRover – een auto die achteraf nooit is gekomen. Toch was het helemaal in mijn straatje want ik heb een voorkeur voor auto’s die buiten het normale vallen en een bijzonder verhaal hebben. Sinds enige jaren ben ik occasionredacteur en werp ik mijn op als Beschermheer van de Roestplek. Moderne auto’s vind ik weldegelijk interessant maar een auto die al een tijdje ‘geleefd’ heeft, zegt me een stuk meer. Mijn eerste auto was een Citroën ID19B uit 1969. De nieuwste auto die ik ooit kocht, is uit 2002 en de kans is maar heel klein dat ik ooit een auto van later datum aanschaf.