Hallo met Toyota, hoe bevalt uw auto?

call centre telefoon telefoniste
Toyota wil het de klanten nog meer naar de zin maken, en de Toyota-rijder is al zo tevreden over zijn auto. Elk jaar bij de uitreiking van de AutoWeek Tevredenheids Trofee gaat de afvaardiging van Toyota-importeur Louwman & Parqui immers met een lading prijzen naar huis. Bij de presentatie aan de pers van de Toyota Auris maakte de Nederlandse importeur bekend dat het vanaf 1 april, en nee, het is geen grap, alle mensen die in 2007 hun nieuwe Toyota in ontvangst hebben genomen, gaat bellen of alles naar wens verlopen is. Eindelijk eens geen vervelende persoon die je vanuit een callcenter een hypotheek of een levensregeling probeert aan te smeren maar een importeur die bezorgd is over het wel en wee van zijn rijders. Wat zal de Toyota-rijder daar een warm gevoel van krijgen! Dus wie net een nieuwe Toyota in ontvangst genomen heeft of er binnenkort eentje krijgt, weet wat dat er over een paar maanden een telefoontje volgt.

Lezersreacties (32)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kun je er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.