en nog veel meer..
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
51 reacties
Helaas kunnen wij deze video niet weergeven, omdat je niet akkoord bent gegaan met de
cookie voorwaarden.
Onze video speler heeft rechten nodig voor de "Social Media".
Wijzig je cookie instellingen
Onder de niet-aflatende emissiedruk van de EU heeft De Leeuw zijn legendarische competitietak Peugeot Sport omgedoopt in Peugeot Sport Engineered. Kan de 508 PSE die zware erfenis dragen met een lading lithium-ions en twee elektromotoren aan boord?
Merk | Peugeot |
---|---|
Model | 508 PSE HYbrid 360 |
Carrosserie | 5-deurs, hatchback |
Transmissie | 8 versnellingen, sequentiële automaat |
Aandrijving | 4wd |
Prijs | € 69.710 |
Brandstof | benzine |
Motor | 4-cil. in lijn, plug-in hybride |
Cilinderinhoud | 1.598 cc |
Maximaal vermogen | 265 kW / 360 pk bij 6.000 tpm |
Maximaal koppel | 520 Nm bij 3.000 tpm |
Accu capaciteit | 12 kWh |
Inhoud brandstoftank | 43 l |
Lengte / breedte / hoogte | 4.750 mm / 1.859 mm / 1.403 mm |
Wielbasis | 2.793 mm |
Massa leeg | 1.764 kg |
Laadvermogen | 506 kg |
Aanhangermassa geremd / ongeremd | 1.330 kg / 755 kg |
Banden | 245/35R20Prijzen |
Topsnelheid | 250 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 5,2 s |
Brandstofverbruik | 1,8 l/100km |
CO2-uitstoot (WLTP) | 41 g/km |
Lezersreacties (51) (gesloten)
De discussie is gesloten.
Reageren is niet meer mogelijk.