AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Volkswagen hangt Polo al aan de muur
126
Een van de belangrijkste primeurs van de Autosalon van Genève is zonder meer de Volkswagen Polo. Officieel materiaal ontbreekt nog, maar vreemd genoeg heeft Volkswagen al wel gewoon reclameposters voor de auto op het beursgebouw bevestigd.
De kwaliteit van de foto is helaas niet zo goed, maar u krijgt in ieder geval een idee hoe de auto eruit komt te zien. Dinsdag volgt alle informatie, inclusief foto's op hoge resolutie. Om u een nog betere indruk te geven laten wij ook nog even onze computerillustratie van de Polo zien.
De Volkswagen Polo vertoont een duidelijke familiegelijkenis met de Golf. Over de technische details hebben we nog niet 100 procent zekerheid, maar het staat vast dat een 1.2 TSI en een 1.6 TDI nieuw zijn voor de Polo.
Op de Autosalon van Genève staat waarschijnlijk alleen de gewone versies. De Bluemotion en GTI volgen pas later dit jaar, waarschijnlijk op de IAA in Frankfurt.
PRIVATE LEASE Volkswagen Polo
Had je deze auto's al gezien?

Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline | Pano | Navi | ACC | LMV 17"| Beats
- 2019
- 56.779 km
€ 19.900

Volkswagen Polo 1.0 TSI 110pk DSG R-Line Business / Fabrieksgarantie tot 2027 / Panoramadak / LED Matrix / Virtual Cockpit Pro / Camera / 17" LMV
- 2022
- 15.230 km
€ 28.950

Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline / Navigatie / Climate controle / Stoelverwarming / Parkeersensoren V+A / Afneembare trekhaak /
- 2018
- 106.827 km
€ 12.450
Lees ook
Op Zoek Naar
De bijna vergeten Toyota Urban Cruiser of toch iets anders cross-overigs voor €5.000?
Nieuws
Volkswagen Polo 50 Edition: 50 jaar Polo moet gevierd worden
Achtergrond
Een Volkswagen Polo met boxermotor achterin en vier andere versies die je niet kende
Nieuws
Volkswagen Polo populairste tweedehands auto van Nederland
Achtergrond