AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Volkswagen Fox verfraaid
Nog voordat de eerste Volkswagens Fox op de wegen verschijnen, heeft tuner H&R de eerste aanpassingen al gedaan.
Nog voordat de eerste Volkswagens Fox op de wegen verschijnen, heeft tuner H&R de eerste aanpassingen al gedaan.
De veranderingen die H&R aan de Fox doet, beperken zich tot het onderstel van de nieuwe kleine VW. Zo kan de tuner de carrosserie 4,5 cm dichter bij de grond leggen, zonder veranderingen aan de schokbrekers toe te passen.
Wie kiest voor de H&R Cup Kit krijgt een combinatie van sportievere schokdempers en speciale H&R-veren. Ook zijn er stabilisatoren die volgens de tuner de stabiliteit van de auto bevorderen en de wegligging ten goede komen. Tot slot zijn er zogeheten wheelspacers, die de spoorbreedte van de wielen vergroot. De extra ruimte kan variëren van 1 tot 6 cm. Zo kan de eigenaar kiezen uit breder rubber dan standaard voor de Fox is bedoeld.
Wie kiest voor de H&R Cup Kit krijgt een combinatie van sportievere schokdempers en speciale H&R-veren. Ook zijn er stabilisatoren die volgens de tuner de stabiliteit van de auto bevorderen en de wegligging ten goede komen. Tot slot zijn er zogeheten wheelspacers, die de spoorbreedte van de wielen vergroot. De extra ruimte kan variëren van 1 tot 6 cm. Zo kan de eigenaar kiezen uit breder rubber dan standaard voor de Fox is bedoeld.
Plaats een reactie