AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Volkswagen doet Das Auto das om
Marketing kiest voor gehalveerde slogan
161
Al bijna tien jaar gebruikt Volkswagen de slogan Das Auto om zijn logo te vergezellen in reclamecampagnes. Binnenkort is het gedaan met het uit twee woorden bestaande stukje marketing.
Dat schrijft Automotive News op basis van een woordvoerder van Volkswagen. Het in 2007 voor het eerst gebruikte 'Das Auto' – dat zich simpelweg laat vertalen naar 'De Auto' – vervalt om schoon schip te maken in de eindeloze nasleep van Dieselgate.
De nieuwe ondertitel zal overigens uit liefst 50 procent minder woorden bestaan. Voortaan zal Volkswagen het logo voorzien van simpelweg het woord 'Volkswagen'. De komende maanden zal Volkswagen de 'slogan' internationaal introduceren.
PRIVATE LEASE Volkswagen
Had je deze auto's al gezien?
Lees ook
Nieuws
Volkswagen roept 16.510 auto's terug om mogelijk gevaarlijke airbags – ook in Nederland
Op Zoek Naar
De bijna vergeten Toyota Urban Cruiser of toch iets anders cross-overigs voor €5.000?
Nieuws
Volkswagen ID3 en ID4 krijgen strakker design én fysieke knoppen
Nieuws
Deze Volkswagen Golf heeft al 37 jaar geen pretenties - Liefhebber Gezocht
Nieuws