en nog veel meer..
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
28 reacties
Afgelopen week is Marco behoorlijk fan geworden van de Toyota Yaris, dus die neemt hij mee om Damiaan uit te leggen waarom dan precies. Het is alleen wel net de verkeerde versie van de Yaris, een Hybrid in plaats van de GR. Gelukkig kunnen ze het ook nog hebben over restomods en de invloed van ons belastingstelsel op het succes van (onbekende) merken. En of de Mustang Mach-e eigenlijk wel Mustang zou moeten heten.
Merk | Toyota |
---|---|
Model | Yaris 1.5 Hybrid Executive |
Carrosserie | 5-deurs, hatchback |
Transmissie | automaat |
Aandrijving | voorwielaandrijving |
Prijs | € 27.640 |
Brandstof | elektro/benzine |
Motor | 3-cil. in lijn, hybride |
Cilinderinhoud | 1.490 cc |
Maximaal vermogen | 85 kW / 116 pk bij 5.500 tpm |
Maximaal koppel | 120 Nm bij 3.800 tpm |
Inhoud brandstoftank | 36 l |
Lengte / breedte / hoogte | 3.940 mm / 1.745 mm / 1.500 mm |
Wielbasis | 2.560 mm |
Massa leeg | 1.065 kg |
Laadvermogen | 550 kg |
Aanhangermassa geremd / ongeremd | 450 kg / 450 kg |
Banden | 205/45R17Prijzen |
Topsnelheid | 175 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 10,5 s |
Brandstofverbruik | 4,3 l/100km |
CO2-uitstoot (WLTP) | 97 g/km |
Lezersreacties (28) (gesloten)
De discussie is gesloten.
Reageren is niet meer mogelijk.