AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Smart challenge in september
Het organiseren van een challenge-evenement rondom een model of merk komt steeds vaker voor. De Smart Challenge wordt nu eens niet georganiseerd door de fabrikant maar door een drietal marketingbureau's uit de omgeving van Hengelo.
Het organiseren van een challenge-evenement rondom een model of merk komt steeds vaker voor. De Smart Challenge wordt nu eens niet georganiseerd door de fabrikant maar door een drietal marketingbureau's uit de omgeving van Hengelo.
De Smart Challenge 2005 is een zogenaamde behendigheidsrit voor ondernemers. Maximaal 40 teams zullen van 14 tot en met 18 september hun inventiviteit moeten tonen. Zij moeten via een combinatie van SMS, internet, GPS en nuchter verstand proberen als eerste te ontdekken in welke Europese stad ze die avond hun Smart moeten parkeren. Daarbij mogen ze ook gebruik maken van een 'thuisteam' dat ze via internet, telefoon en SMS langs files loodst en helpt bij het opsporen van de eindbestemming. Smart zal de deelnemers voorzien van passend vervoer.
De Smart Challenge wordt georganiseerd door FFYB (Food For Your Brand), een samenwerking van drie marketing en communicatiebedrijven. Teams kunnen zich tot 15 mei nog inschrijven op de website www.smartchallenge.nl.
De Smart Challenge wordt georganiseerd door FFYB (Food For Your Brand), een samenwerking van drie marketing en communicatiebedrijven. Teams kunnen zich tot 15 mei nog inschrijven op de website www.smartchallenge.nl.
Plaats een reactie