AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Porsche 911 GT3 R Hybrid
27 reacties
Video
Helaas kunnen wij deze video niet weergeven, omdat je niet akkoord bent gegaan met de
cookie voorwaarden.
Onze video speler heeft rechten nodig voor de "Social Media".
Wijzig je cookie instellingen
Een hybride raceauto, het moet niet gekker worden! Porsche brengt deze 911 GT3 R Hybrid als een rijdend laboratorium. De 480 pk sterke boxermotor wordt bijgestaan door twee elektromotoren van elk 82 pk.
27
Bekijk reacties
Ontdek deze occasions: had je ze al gezien?

Porsche 911 4.0 GT3 PDK 510pk Clubsport | BOSE | Schaalstoelen | Lift | Approved
- 2022
- 970 km
€ 214.992

Porsche 911 3.0 Carrera GTS | Vierwielbesturing | Liftsysteem | PASM | Schuifdak | Carbon | Verwarmd GT-stuur | PDLS+ | Exclusive Design | Memory |
- 2024
- 9.658 km
€ 194.500

Porsche 911 911 Cabrio 3.8 Turbo S | Keramisch | Vierwielbesturing | Burmester High End | Adaptive Cruise Control | Liftsysteem | Sport Chrono | 18-wegs Memory | PASM | Sportuitlaat |
- 2023
- 25.853 km
€ 269.500
Lees ook

Test: Porsche 911 Turbo S - Heel veel turbodruk, bijna atmosferisch
Vergelijkende test

De 'politie-Porsche' en de 'Magnum-Ferrari': Porsche 911 Targa vs. Ferrari 328 GTS
Nieuws

Porsche 911 krijgt mogelijk 'Turbo Touring'-versie
Nieuws

Porsche 911 Turbo S: de allersterkste 911 ooit is (niet) de duurste
