AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het

Onthulling Volkswagen Polo

89 reacties

Video
0 seconds of 0 secondsVolume 90%
Press shift question mark to access a list of keyboard shortcuts
00:00
00:00
00:00
 

Lezersreacties (89)

Reageren
Sub-reacties inklappen
Anoniem
Anoniem
  • 13
Er weinig mis met deze nieuwe Polo, zeker in de afgebeelde topuitvoering een fraaie wagen maar zal vlot de 30K overgaan met alle opties. Wat meer originaliteit in het ontwerp had wel gemogen want versie 7,8 en 9 zullen er ook zo uitzien. Citroen laat met de C3 zien dat een fris ontwerp zeker ook mogelijk is in het B-segment. In ieder geval zal deze Polo wel weer de standaard in zijn klasse worden, geen reden in ieder geval meer om een duurdere C-segment auto te kiezen m.i. Het B-segment is volwassen geworden met de nieuwe Fiesta, deze Polo en de C3.
Der dicke Hund
Der dicke Hund
  • 2
Een Duitser die Engels spreekt, dat is ook niet alles.
Het moet toch ondertiteld worden, waarom dan niet gewoon in het Duits?
Kevin95
Kevin95
  • 1
Zeker geen lelijke auto, maar de Seat Ibiza vind ik toch fraaier, zowel van buiten als van binnen. Ik vind de ventilatieroosters in deze Polo toch wat raar gepositioneerd.
Anoniem
Anoniem
  • 13
Een keurige auto met de status van "weet ik niet geen mening " . Niemand koopt dat ding nieuw, alleen lease bedrijven lijken me de klanten. Zie persoonlijk liever een echt ontworpen auto. Dit is mij te safe te veilig gelukkig laten de Fransen en sommige Aziaten zien dat het wel kan.
Anoniem
Anoniem
  • 13
Ah daar is de Polo alweer! Goed bezig Autoweek!
Anoniem
Anoniem
  • 2
Ik denk dat de achterkant wel iets spannender had gekund. Erg recht nu. Maar goed, al met al niks mis mee. Een kloeke auto waarmee VW erg goed gaat scoren, vermoed ik. Nederland is een Polo-land en de extra ruimte en grootte van de auto zullen daarbij helpen, mits de prijzen gelijk blijven.
Anoniem
Anoniem
  • 14
Prachtig, tijdloos VAG - Produkt weer! Zie dit strakke design liever dan de Franse Barbie autotjes van afgelopen week...! Die ben je na een week al weet beu. Welldone VW!
Anoniem
Anoniem
  • 15
Eigenlijk zijn alleen de Fransen in staat een frivole auto te ontwerpen, de reactie lelijk of saai...
Anoniem
Anoniem
  • 7
Erg mooie auto, zeker voor een B segment. Je vindt het mooi of niet, allemaal prima!

Mooie zonnige dag en veel kijkplezier naar de nieuwe Polo!
Audijzer
Audijzer
  • 2
Van het exterieur word ik niet heel warm, heel erg op safe gespeeld maar dat had ik ook wel verwacht. Het interieur is wel een stuk leuker geworden en vind ik ook minder saai dan in de Golf zonder meteen overdreven speels te worden. Zeker als je bedenkt dat hij ook weer iets gegroeid is lijkt het me een heel goed alternatief voor een Golf hatchback, als je de kofferruimte van de Golf Variant niet nodig hebt.
Ben Zine
Ben Zine
  • 1
Ik gok deze keer op 156 reacties. Totaal zinloos natuurlijk want boven de 15 reacties haak ik al af, net als iedereen. Teveel leeswerk. Heb sowieso geen zin in VW bashing in goed Nederlands. Ik ga nu de video kijken. Ook een fijne zondag verder gewenst natuurlijk.
11je12je
11je12je
  • 12
Wat een reclame voor een weliswaar belangrijk model in verkopen maar niet wat styling/innovatie betreft. Met de onvermijdelijke reacties van VW voor- en tegenstanders. Nu voor alweer de 6e keer voor hetzelfde model in korte tijd.....
De la Frikandel oftewel een 2de rangs burger
De la Frikandel oftewel een 2de rangs burger
  • 15
Eerst een artikel dat er een nieuwe polo aan komt (11 mei). Dan een artikel met een polo en een sluier waar nauwelijks van wat wordt gezien. (Toch nog een teaser 13 juni). Dan een nieuw artikel op 16 juni: Gelekt Volkswagen polo. Gelekt? En dan nu dit artikel met...daar is ie dan: De nieuwe polo.

Komt er soms een nieuwe polo aan of zo? Vroeger was de polo een golf afvallige waar nauwelijks gehoor aan werd gegeven. Nu is de polo een soort koningin waarvoor met een roeptoeter iedereen wordt aangemoedigd "klaar" moet staan. pfffff. Het is maar een polo, hoor.
Anoniem
Anoniem
  • 4
Neem het Autoweek niet kwalijk ook al worden zij zwaar gesponsord door Volkswagen. De Polo is in Nederland nou eenmaal een mateloos populaire auto en een nieuw model is zeer belangrijk voor Volkswagen Nederland/PON. Vroeger reden de meeste mensen in een C segment auto, helaas is dat inmiddels al geruime tijd opgeschoven naar B segment. Ik vind het best aardig, niet mijn keuze, maar een volumemodel moet nou eenmaal niet al te spannend zijn in Nederland. Ik vind wel dat VW zich zwaar uit de markt plaatst met hun prijzen. Het getoonde model heeft alle toeters en bellen en dan ben je bij VW toch echt veel te duur uit in vergelijking met de concurentie. Waarschijnlijk kan je voor een Polo met wat basale opties de dikst uitgeruste Mazda 2, Opel Corsa of Renault Clio krijgen.
Anoniem
Anoniem
  • 4
Ik vind hem best fraai. Het TFT dashboard lijkt veel meer functies te bieden qua weergave dan bij Audi en de overige Volkswagen modellen. Hopelijk komt dat ook in de andere modellen.
EM 1
EM 1
  • 6
Zo, wat een mooi evenwichtig design. Strakke lijnen welke mooi overgaan in de deurgrepen, achterlampen en de gril. Dit is in mijn ogen een doordacht design, zonder gezochte kronkels. Ook vanbinnen een prachtig, bruikbaar en vooral volwassen dashboard. Deze gaat onze Golf 6 opvolgen in een luxe uitvoering voor hetzelfde geld als een goed uitgeruste Golf 7. De maten kloppen.
Herbie dv
Herbie dv
  • 0
qua lijnen verhoudingen vind ik dit wel goed. Maar 200pk uit een 2 liter voor de gti ? Is dat om de heren tuners werk te geven ? Lijkt me overbodig gewicht voor 200pk, neem dan een lichtere 1600 of zelfs 1500 ?
MKa
MKa
  • 2
De nieuwe bumperklevers 2017.

De Polo is wel weer erg goed geworden. strak en weinig kermis. De Golf een kleiner jasje.
ZZZ HorsePower
ZZZ HorsePower
  • 3
Of hij op een vorig model lijkt maakt mij niet uit, ik kijk gewoon wat hier nu staat, en dat is een goed smoelende auto in een leuke kleur.
Vind de video ook prima.
Anoniem
Anoniem
  • 4
Ik vind het een geslaagd model. Als het dan toch dan saai en tijdloos moet zijn, dan maar op deze manier. Top gedaan.
Rick58
Rick58
  • 9
Het is maar goed dat de VAG marketing elke dag een nieuw item voor AW heeft over de polo. Anders had niemand geweten dat er een nieuw model uit is. Hopelijk met een heel zacht dashboard waar de vingers diep in weg kunnen zakken, dan kunnen de toekomstige eigenaars denken dat hun auto premium is.
Jet2Holidays
Jet2Holidays
  • 13
Gaan jullie in het gevolg voor elk merk ff zon introductie doen als ze een nieuw model hebben??? Beetje overdreven dit toch? Komt omdat het PON en VW AG is zeker...
dens
dens
  • 5
Ik ben niet perse een VW fan maar deze auto ziet er toch gewoon goed uit. Nee, frivool is ie niet maar daar heb je andere merken voor. Het is best een stoer uitziende auto. Ja, het lijkt op de vorige Polo's. Maar dat is misschien wel z'n sterke kant. Je rijdt niet snel in een oud model.

Mij keuze zou het niet zijn, ik hou meer van iets aparter zoals, in deze klasse, de Cactus of C3. Maar geloof me, er is veeeeel markt voor deze Polo!
Anoniem
Anoniem
  • 6
Dat AW veel aandacht besteedt aan VAG producten is logisch, VAG heeft erg veel merken en zeer veel modellen die allemaal in hoog tempo vernieuwd worden. Ik zie niet in dat AW te veel aandacht schenkt aan deze nieuwe Polo, het is ook nog eens een heel belangrijk model voor de Europese markt.
Bofkont
Bofkont
  • 9
Zou eerder de reacties vooral saai en voorspelbaar noemen, prachtwagen deze nieuwe polo!
Friedair
Friedair
  • 2
Zo weinig reacties tot zover. Trek de conclusie dat de gemiddelde vag basher zich nog op het strand of omgeving bevindt.
Wellicht komt de boel wat later nog op gang.

OT; Nette auto, gaan ze er ( uiteraard ) weer zat van verkopen
Friedair
Friedair
  • 3
@ dens,

Precies. Concurent Opel kiest er voor om met elk nieuw model ook echt wat anders neer te zetten. In ieder geval qua uiterlijk. Niet saai nee. Strategie die niet zo succesvol is gebleken de laatste, pakweg 15 jaar. Om nog maar te zwijgen over de grotere modellen en de belabberde advertentie campagnes.

Rij zelf geen vag product maar ze doen het qua modellen lijn vrij goed op de lange termijn.
Anoniem
Anoniem
  • 6
Hoe vaak moeten we nu nog gaan kijken naar deze polo reclame, op straat zie je hem al veel te vaak en deze voegt daar niks beter aan toe.
Anoniem
Anoniem
  • 8
Wat een vreselijk suffe auto voor dito mensen. Meelopers die geen verstand van auto's hebben, anders koop je zo'n inferieur product niet.
VW = PON = oplichting
Anoniem
Anoniem
  • 7
@ bofkont
Koop eens een brilletje, banglefan.
Gratenkaas
Gratenkaas
  • 1
Lelijke vouw in de zijkant, lelijke achterbumper, achterlichten, rare motorkap verlenger en onderlip. Toch zie ik dit ding liever dan zo'n plastic fantastic hok uit frankrijk.
Anoniem
Anoniem
  • 4
Werkelijk perfecte afwerking van in en exterieur van dit model en in deze klasse. Kijk alleen al die super strakke carrosserienaden, daar kan de concurrentie toch echt een voorbeeld aan nemen.

Verder was ik weer onaangenaam verrast door die ongevraagde walgelijke reclame vooraf aan de presentatievideo. Ik dacht dat A.W. zich had bedacht toen ik pas nog verschillende video's zonder die reclame rotzooi heb mogen zien, maar kennelijk lokt het geld meer dan de tevredenheid van hun websitebezoekers. En als dat zo is, zou het maar zo kunnen zijn dat A.W. zich hiermee in de eigen voet schiet, want naast al die ongevraagde shit bij videopresentaties, barst het gewoon van de reclame op de site van A.W. Dus, reclame-inkomsten zijn er zeker.
Harry Music
Harry Music
  • 7
Tjonge, Polo ,Polo, Polo, het wachten is nou op het laatste nieuws van de Polo. Sorry toch wel een beetje overdone !
Anoniem
Anoniem
  • 5
Mooie onthulling! Kwijlende fans en schreeuwende meisjes! Keiharde Rock&Roll deze auto!
Anoniem
Anoniem
  • 6
Gewoon weer geniaal. Het wordt weer DE verkoopknaller in dit segment. Ze begrijpen daar precies wat het leeuwedeel van het kopend publiek wil. Door die kennis word je de grootste.
mijnheerA
mijnheerA
  • 5
Mooi reclamefilmpje. Grappig dat de flamboyante ontwerper met krachtige argumentatie tegen de mening van menigeen ingaat. Maar ja... Je hebt overal je mensen voor. Kan niet wachten tot al dit moois weer op de Nederlandse wegen te bewonderen is. Het meeste zullen we keihard voorbijrijden want dit zal weer voorzien zijn van de zogenoemde bromfietsmotoren waarbij je je afvraagt of je een handje moet helpen duwen. Maar je moet er natuurlijk wel iets voor over hebben maar dan heb je natuurlijk wel een echte Polo. En tja... Een GTI met 200 pk uit een 2 liter blok is volgens mij hopeloos ouderwets en zal voor de Nederlandse markt niet rendabel zijn. Of kunnen we op het vlak van CO2 gesjoemel ook nog wat verwachten? Wanneer kunnen we van objectief Autoweek de reclamefilmpjes van de nieuwe andere B-segmenters verwachten?
Anoniem
Anoniem
  • 6
Gaaaaaapppppppppppp, je bent echt een saaie donder als je de lelijke bak koopt :P
Anoniem
Anoniem
  • 4
Doe mij AUB gauw zo'n "plastic fantastic Franse Barbie auto"!!! Snel, want die Polo ben ik nu al helemaal klaar mee!
Anoniem
Anoniem
  • 1
Het lot van de Golf is bezegeld.
RoelBrabo69
RoelBrabo69
  • 0
Weer groter. Een Golf IV alweer qua grootte. Is de Up IV straks gelijk aan de uitgaande Polo V van nu? De Mensch wordt toch ook niet steeds groter (wel dikker)?
Anoniem
Anoniem
  • 3
Wordt weer een verkooptopper let maar op. t Is gewoon een goede allrounder.
MOJO
MOJO
  • 3
@roel: Daarom dat ze hem waarschijnlijk ook veel breder gemaakt hebben
dijk
dijk
  • 7
Lijkt niet onaardig, maar ik rij te vaak achter vervuilende en stinkende VW-busjes om ooit nog een VW met verbrandingsmotor in overweging te nemen
G ice
G ice
  • 8
Onbetrouwbare auto's die VW's. Nog steeds teveel problemen met de motoren hoor ik van meerdere VW rijders. Diefstal gevoelig, en totaal niet het gevoel in een unieke auto te rijden. Leuk voor de doorsnee burger. Maar ik zou hem laten staan. Er zijn betere auto's op de markt voor die prijs.
Anoniem
Anoniem
  • 5
VAG flikt het weer. Hier staat een schitterende doorontwikkeling van het - nu - vorige model. Knap is, dat met de introductie van de nieuwe de vorige niet verouderd lijkt. Alleen Volkswagen kan dat en dat is razend knap. Iedere keer weer een tijdloos, chique en algemeen geaccepteerd model neerzetten.

Het B logo van Beats lijkt veel te sterk op het logo van Bertone en dat is dan een klein minpuntje.
ET en CITROEN zijn met puntjes
ET en CITROEN zijn met puntjes
  • 4
Voor ieereen die al moe is van de introductie? Nu kan de Polo promotie hier pas goed beginnen!
- nieuwe speciale kleur: lease-grijs
- het digitale dash in detail
- slimme details
- hoeveel benzine en diesel aantallen denkt men te verkopen
- welke bandenmaat zit er standaard onder, en hoe ontwikkelde zich dat door de geeraties Polo heen?
- etc etc
Betrue42
Betrue42
  • 3
Oh ik dacht dat het de nieuwe Golf was. Maar goed dat ze er een bordje "Polo" opgeplakt hebben! Goed nieuws voor de leaserijders die van hun baas niet in Golf mogen rijden wegens het beschikbare leasebudget. Er zijn bedrijven die het Polo-embleem kunnen vervangen door een Golf-embleem. Zo kun je toch nog met je leasebak bij de schoonmoeder voor komen rijden!
August Julles
August Julles
  • 5
Weeral van het zelfde , voor mij mogen ze er mee stoppen , wie koopt nu overjaarse wijn , wie eet nu iets van dagen oud . Als het nieuw is moet het er ook zo uitzien , Als je van op 50 meter niet kan zien , is het nu een oude Golf of een nieuwe Polo , ben je beter dat je eerst wat aan het werkelijke verbruik en de betrouwbaarheid werkt , zo heeft de koper toch nog wat ware voor zijn geld gekregen .
Anoniem
Anoniem
  • 0
Van buiten vind ik het een te kleine stap vanaf de uitgaande generatie, maar het dashboard hebben ze (zeker met active info display) wel erg mooi gedaan. Zowel strak en modern als functioneel.
Ik ben alleen bang dat een beetje leuke uitvoering meer kost dan een vergelijkbare auto die er ook van buiten leuk uit ziet en net zo goed rijdt.
G ice
G ice
  • 7
@Lada Niva Urban: Ik vind het juist wel een verouderde auto. Niets knap aan om elke keer hetzelfde uit te brengen. Omdat de doorsnee lease rijder het wel prima vind en niet verder wil kijken. Ik zie ze al te lang, en te vaak om nog van een mooie tijdloze auto te kunnen spreken. Als er dan wel een merk razend knap bezig is, met verfrissende nieuwe designs is het Renault wel. En die verkopen momenteel niet veel minder auto's in Nederland. Dat is veel knapper toch?
Anoniem
Anoniem
  • 5
@G-Ice. Van een medewerker bij een merkonafhankelijk autobedrijf heb ik gehoord dat het vanaf pak hem beet bouwjaar 2013 jaren erg meevalt met VAG problemen. Natuurlijk klinkt het uit zijn mond als 'verkooppraat', maar ik hoor verder nauwelijks klachten van VW-rijders in mijn kennissenkring. Er zijn uiteraard enkele minder betrouwbare series c.q. slecht afgehandelde garantiegevallen - en dat is nooit goed te praten - , maar bij welke automerk is dat niet het geval?

OT: hoe voorspelbaar de nieuwe VW/Audi Polo ook mag overkomen, ik vind het een geslaagde en strakke auto, die klasse uitstraalt. Mijn indruk op basis van de foto's is, dat de Polo een stuk evenwichtiger is dan de Golf 7. Op dit moment zou ik in deze klasse kiezen voor de 'vrolijke' Citroën C3, al weet ik zeker dat de fransoos - wat vormgeving betreft - de houdbaarheidsdatum veel eerder zal bereiken dan de Polo.
G ice
G ice
  • 3
@emperor: De betrouwbaarheid is verbeterd, in die zin dat de alom bekende problemen opgelost zijn. Maar het is nog niet top. Te vaak hoor je dat mensen bijvoorbeeld hun defecte turbo moeten laten vervangen voordat de auto een halve ton gereden heeft. Kleine motoren waar men veel vermogen uit wil halen zijn nu eenmaal wat gevoeliger voor slijtage en storingen. Over de Citroen C3 ben ik het met je eens. Mooie auto. Maar een beperkte houdbaarheidsdatum. In dat geval zou ik er tussenin gaan zitten en voor Renault kiezen. Of zoals ik zelf heb gedaan, een Mazda. Maar daar willen de Nederlanders niet aan, te hard dashboard, en te betrouwbaar voor de gemiddelde kaasboer.
FW Ta 183 Huckebein I
FW Ta 183 Huckebein I
  • 3
Ik vind het wel een mooie auto .

Alleen met een prijs voor een goed uitgeruste versie die tegen die van een Opel Astra aansnurkt kies ik dan toch liever voor een Astra.
Jazzik
Jazzik
  • 3
@ Emperor

Kijk even in de reviews. Voorbeeldje Golf Sportsvan 2015: http://www.autoweek.nl/autoreview/43789/volkswagen-golf-sportsvan-14-tsi-125pk-highline
"VW SPORTSVAN DSG KOPPELING PROBLEEM MET 23.000 KM (23.000 KM)

Mijn VW Sportsvan Highline 1.4 met DSG automaat bevalt mij tot nu toe uitstekend.
Echter heeft de VW dealer geconstateerd dat de koppeling nu al vervangen moet worden.
Al een aantal dagen met het opschakelen en met een warme bak, regelmatig een metaal schurend metaal geluid gehoord..
Na doormeting en testrijdend door een VW monteur geconstateerd dat na 23.000 KM. de koppeling van de DSG bak vervangen moet worden. Uiteraard onder garantie, maar ik baal hier wel van, omdat ik dacht dat de problemen met de DSG bak inmiddels verholpen waren."

De man had geluk: Binnen de (magere) 2 jaar garantietermijn...
Anoniem
Anoniem
  • 6
JAZZIK. Deze man heeft veel pech. Wij hebben al een half miljoen kilometers gedraaid met de DSG. Niet 1 probleem. Nada, noppes, niente... Vlekkeloos, probleemloos.
De man heeft gewoon pech.
En ga me nou niet vertellen dat je alleen bij VW pech hebt. Ik wil het niet eens hebben over mij Alfa- en Renault-tijdperk... Ik heb zowat alle grote merken wel in mijn bezit gehad. De beste waren de Citroens. No problems, never. MErcedes is ook een ramp. VW, hele kleine dingetjes. Mag geen naam hebben. Allemaal persoonlijke ervaringen in een heel lange autocarriere... Kom me nou niet aan met dat ene ongelukkige voorbeeld. Hoeveel rampverhalen wil je horen over Renault en Alfa...
Anoniem
Anoniem
  • 1
Een keurige auto, helemaal niets mis mee. Behalve dan dat de helft van de straat er ook in rijdt. Dan hoef ik al niet meer.
Jazzik
Jazzik
  • 1
Inderdaad PPEP, een keurige auto voor keurige mensen die keurig in de maat meelopen met de keurige grijze massa...
Bimmert
Bimmert
  • 5
Wat is er nou weer mis met meelopen met de massa. We zijn niet allemaal zo hip dat we een Toyota Yaris rijden
Harry Music
Harry Music
  • 0
@Emperor Ik zou echt eens gaan kijk bij de nieuwe Citroën C3, zelfs als Cactus rijder sta ik van de kijken. De oude C3 was al verre weg de meest betrouwbare auto in zijn klasse,de nieuwe doet het vast niet minder. Slim van Citroën om hem ook zonder bumps te leveren, zelf zou ik gaan voor de versie met bumps, scheelt een hoop schade en staat vindt ik persoonlijk beter.
Bofkont
Bofkont
  • 3
Jazzik,

als ik ga zoeken vind ik ook genoeg problemen met recente Honda's.
Geen enkel merk is foutloos.
Bofkont
Bofkont
  • 3
Hier nogal wat S2000's die met nog geen 20k in puin lopen.
https://www.s2ki.com/forums/uk-ireland-s2000-community-25/engine-failures-806996/
Jazzik
Jazzik
  • 0
@ Bofkont

Recente Honda's... Geweldig dat je een ruim 7 jaar oud (Engels/Iers) forum-item linkt waarin een aantal gevallen van "in de puin lopen" van de S2000 motoren gemeld worden.

De sloeg angst me om het hart en ben ik maar wát blij dat ik van m'n Honda verlost ben en nu in een betrouwbare Japanner rijd...
Jazzik
Jazzik
  • 0
@ Bofkont

Recente Honda's... Geweldig dat je een ruim 7 jaar oud (Engels/Iers) forum-item linkt waarin een aantal gevallen van "in de puin lopen" van de S2000 motoren gemeld worden.

De sloeg angst me om het hart en ben ik maar wát blij dat ik van m'n Honda verlost ben en nu in een betrouwbare Japanner rijd...
Bofkont
Bofkont
  • 2
Jazzik,

Daar gaat het niet om, ook van recente nieuwe Honda's is genoeg te vinden als je het maar wilt vinden en lezen, nu ben ik met je eens dat Honda techniek absoluut beter is dan welke Europese auto dan ook.
Het gaat mij om het punt dat geen enkele auto feilloos is.
Mijn hemel gedraag je nu eens naar je leeftijd fanboy

https://www.10thcivicforum.com/forum/169-2016-honda-civic-problems-issues/
Bofkont
Bofkont
  • 1
Jazzik,

Daar gaat het niet om, ook van recente nieuwe Honda's is genoeg te vinden als je het maar wilt vinden en lezen, nu ben ik met je eens dat Honda techniek absoluut beter is dan welke Europese auto dan ook.
Het gaat mij om het punt dat geen enkele auto feilloos is.
Mijn hemel gedraag je nu eens naar je leeftijd fanboy

https://www.10thcivicforum.com/forum/169-2016-honda-civic-problems-issues/Jazzik,

Daar gaat het niet om, ook van recente nieuwe Honda's is genoeg te vinden als je het maar wilt vinden en lezen, nu ben ik met je eens dat Honda techniek absoluut beter is dan welke Europese auto dan ook.
Het gaat mij om het punt dat geen enkele auto feilloos is.
Mijn hemel gedraag je nu eens naar je leeftijd fanboy

https://www.10thcivicforum.com/forum/169-2016-honda-civic-problems-issues/
August Julles
August Julles
  • 0
Ieder zijn mening , maar auto's uit het land van Merkel kunnen me niet meer bekoren , Zullen wel niet slecht zijn , en zijn nu ook niet lelijk , maar de manier waarop ze daar alles doen om auto's aan de man te brengen stoot me tegen de borst . Iedereen heef de kans me eenmaal te bedotten maar een tweede maal zal nooit lukken ,want daar krijgen ze de kans niet meer toe .
Teejoo1
Teejoo1
  • 4
Toch jammer dat er geen VW/VAG basherfilter op deze site zit, dan bleef 1/3 van de posts staan.... Elk topic wordt gewoon een draak om te lezen door al die nutteloze zichzelf herhalende mannetjes die ook even iets willen roepen. Reageer dan niet, je hoeft er ook geen te kopen! (Mocht je dat überhaupt al kunnen gezien het niveau dat veelal lijkt op 16 jarige wil-wel-maar-kan-niet pubers.)
Anoniem
Anoniem
  • 3
Keurige auto, ik snap zeker dat mensen fan zijn van de Polo.
mijnheerA
mijnheerA
  • 1
Teejoo1; nooit van gehoord. Vast iemand die er niet tegen kan dat anderen een mening hebben. Grappig dat hij wel iets keurig zwart op wit kan zetten want het niveau van de reactie doet vermoeden dat we te maken hebben met of een klein kind of iemand met een wat lager iq. Meestal wordt een forum in het leven geroepen om meningen en ervaringen uit te wisselen zonder het respect voor de ander uit het oog te verliezen.
Anoniem
Anoniem
  • 0
VW zet volop in op electrisch ... maar nu nog even niet.
Jazzik
Jazzik
  • 0
Boffie, ik geloof dat wij doorhebben hoe AW het aantal clicks bij bepaalde (niet nader te benoemen) items opschroeft.
Ik klik éénmaal op "Plaats reactie" en zie: alwéér 3 reacties. In jouw geval moet er technisch iets gehaperd hebben in de multi-click-mode: jouw als derde bedoelde reactie werd deel 2 van reactie 2.
Denk je dat we dit even moeten melden bij de redactie, of zullen we het er maar bij laten en er om lachen?
Carrinthe
Carrinthe
  • 0
Eerlijk is eerlijk, oké het design had wat spannender mogen zijn maar ik vind hem er fraai uitzien. Zeker met die bredere proporties. Ook het interieur is een stuk leuker geworden ivm de saaie bedoening die ik in het verleden bij een polo heb gezien. Jammer dan weer dat het een VW is met dito kwaliteit, ik zou hem dus nooit in overweging nemen.
Anoniem
Anoniem
  • 0
Die Duitse ontwerper heeft toch echt een plaat voor zijn kop als je zo een saai ontwerp goed moet praten, en dat zegt ook iets over de doelgroep. Je hoort altijd vooruitstrevend te zijn in mijn opinie.