AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Entreeprijzen Ferrari World Abu Dhabi
37
Het Ferrari-pretpark in Abu Dhabi opent op 27 oktober voor het eerst de poorten. De entreeprijzen van Ferrari World zijn bekend.
Aan het einde van de maand opent het spectaculaire Ferrari World zijn poorten in Abu Dhabi. Op die dag worden vanaf 19.00 uur 's avonds voor het eerste bezoekers toegelaten. Tot en met november wordt een proefperiode gedraaid. In december is de Grand Opening. Tot die tijd kost de entree voor bezoekers boven de 1,50 meter 44,50 euro en voor mensen kleiner dan 1,50 meter 32,60 euro.
Wie een 'Premium Ticket' heeft kan ongelimiteerd gebruik maken van alle attracties en heeft bovendien toegang tot de Executive Lounge, waar drankjes kunnen worden gehaald en andere voordeeltjes kunnen worden genoten. Zo'n kaartje kost voor bezoekers boven de 1,50 meter 74,10 euro en voor bezoekers onder die lengte 53,35 euro.
Ferrari World belooft een pretpark voor jong en oud te zijn. Naast pretparkattracties kan er worden gewinkeld en gegeten. Tot de hoogtepunten van de attracties behoort de Forumula Rossa, die 's werelds snelste achtbaan moet zijn.
Het park is geopend van dinsdag tot en met zondag vanaf 12.00 uur 's middags. Bij het park zijn 850 mensen in dienst. "We liggen op schema om het park te openen en hebben een breed aanbod aan vermaak. We hebben een van de meest exclusieve merken weten om te vormen tot een bijzondere ervaring voor gezinnen en fans die zeker een paar keer terug zullen komen," aldus Claus Frimand, de General Manager van Ferrari World Abu Dhabi.
Had je deze auto's al gezien?
Lees ook
Nieuws
Ferrari stelt komst tweede EV uit 'omdat niemand erop zit te wachten'
Nieuws
Ferrari hoopt dat EV voor Chinese comeback gaat zorgen
Nieuws
Ferrari 296 Speciale en Speciale A: voor als speciaal niet speciaal genoeg is
Vergelijkende test
Deze 8- en 12-cilinder coupés stonden voor de absolute GT-top in de jaren 80
Nieuws