AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Aerokit voor Porsche 911
Porsche levert voor de nieuwe 911 een spoilerset die nauw is verwant aan die van de Cup-raceauto. De spoilers zorgen voor een betere stabiliteit op hoge snelheden.
Porsche levert voor de nieuwe 911 een spoilerset die nauw is verwant aan die van de Cup-raceauto. De spoilers zorgen voor een betere stabiliteit op hoge snelheden.
De Porsche 911 met de Aerokit Cup is voorzien van een indrukwekkende voor- en achterspoiler. De spoilerkit zorgt voor meer stabiliteit op de weg wanneer er op hoge snelheden wordt gereden. Op de vooras worden de opwaartse krachten door de spoiler geneutraliseerd. Op de achteras neemt de neerwaartse druk toe door het plaatsen van de vleugel op de motorkap.
De spoilerkit is nauw verwant aan de van de 911 GT3 Cup, die op de circuits actief is. Bijzonder aan de door Porsche Motorsport ontwikkelde verfraaiingset is dat de luchtweerstand van de 911 er niet door toe- of afneemt.
De spoilerkit voor de nieuwe 911 kost in Nederland inclusief btw en bpm 7.313 euro. Wie de set achteraf laat monteren is met 7.789 euro wat duurder uit. De bpm-kosten vervallen dan weliswaar maar er moet wel 5 uur arbeidsloon en spuitkosten worden betaald.
De spoilerkit is nauw verwant aan de van de 911 GT3 Cup, die op de circuits actief is. Bijzonder aan de door Porsche Motorsport ontwikkelde verfraaiingset is dat de luchtweerstand van de 911 er niet door toe- of afneemt.
De spoilerkit voor de nieuwe 911 kost in Nederland inclusief btw en bpm 7.313 euro. Wie de set achteraf laat monteren is met 7.789 euro wat duurder uit. De bpm-kosten vervallen dan weliswaar maar er moet wel 5 uur arbeidsloon en spuitkosten worden betaald.
Plaats een reactie
Ontdek deze occasions: had je ze al gezien?
Lees ook
Porsche 911 Turbo S: tweede hybride 911 is sterkste 911 ooit [+VIDEO]
Achtergrond
In de jaren 70 probeerde Porsche de 911-rijder al aan de (half-)automaat te krijgen
Nieuws
Porsche 911 GTS-rijders kunnen niet zomaar op vliegvakantie gaan
Reportage
Waarom dit prototype Porsche 911 Turbo S Leichtbau meer dan €1,5 miljoen waard is
Nieuws