AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Rolls-Royce wil 'cool' zijn
48
Rolls-Royce is in gesprek met een aantal PR-bureaus om het merk een wat moderner imago te geven zodat jongere kopers worden getrokken.
Rolls-Royce wil zijn Phantom en Ghost graag verkopen aan een wat jonger publiek. Met name de komst van de Ghost is een mooie gelegenheid om het merk wat meer als 'cool' neer te zetten. Dat meldt het Engelse PR-Week. Op het moment is Rolls-Royce in gesprek met verschillende bureaus om een campagne te ontwikkelen.
"We hebben het in Engeland nog niet eerder gedaan, maar we zijn zeer geïnteresseerd om ideeën te horen van de verschillende partijen." Het bureau dat wordt gekozen, werkt samen met het PR-team in Groot-Brittannië. Met de Ghost wil Rolls-Royce een nieuwe kopersgroep aanboren en vooral klanten afsnoepen van de Bentley Continental.
Had je deze auto's al gezien?
Lees ook
Nieuws
Lunaz viert 100 jaar Rolls-Royce Phantom met EV-ombouw
Nieuws
Michelins PAX-band is wat een Scenic en een Veyron samenbindt
Nieuws
Deze Rolls-Royce Cullinan is duister én lieflijk
Autotest
Test: Rolls-Royce Spectre Black Badge - Tuning op topniveau
Nieuws