Volvo XC90 T8 Twin Engine Plug-in Hybrid AWD R-Design (2015)
autoreview
Signalement
| Uitvoering | XC90 T8 Twin Engine Plug-in Hybrid AWD R-Design |
|---|---|
| Versnellingen | 8, Sequentiële Automaat |
| Bouwjaar | 2015 |
| Jaar van aanschaf | 2015 |
| KM-stand laatst | 1.400 km |
Loopt lekker
- 1.400 km
Mooie afgewerkte auto, groot en ruim. Nu in gebruik in Italië in de bergen. Trekkracht enorm ook zonder accurijden.
Geen Quattro wat ik gewend ben, maar daarentegen een grote gezinsauto. Op de snelweg makkelijk mee met cayenne en x5 alleen verbruik 1:5!! Na 250km tank leeg en weer tanken. Van zuinig rijden geen sprake. Wel bij gebruik in de bergen valt op dat de accu zich oplaadt bij bergafwaarts rijden en wel zoveel dat ik nu al een week op dezelfde tank rij en geen hoog verbruik heb. Namelijk 1:10 acceptabel voor een bak van 2300kg. Zuiniger is een utopie. Of je staat stil....
Kortom ff wennen ten opzichte van mijn vorige audi maar komt goed.
Ben benieuwd hoe ie in de sneeuw doet...
- Betrouwbaarheid
- Prestaties
- Comfort
- Kosten
- Zou u weer een auto van dit merk kopen? misschien
Beoordeel deze review
Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.
Ontdek deze occasions: had je ze al gezien?
Lees ook

Volvo XC90 (2015-heden) - Occasion aankoopadvies

In deze Volvo XC90 past geen Billy-boekenkast - In het Wild

Praktijkervaring Volvo XC90: ‘Het nieuwe Volvo’ door de ogen van gebruikers

Volvo XC90 T8 Twin Engine Polestar - Op de Rollenbank




