Volvo XC60 D4 Momentum (2015) #2

autoreview

Volvo XC60 2014
Volvo XC60 2014Volvo XC60 2014Volvo XC60 faceliftVolvo XC60 R-DesignVolvo XC60 R-DesignVolvo XC60 R-DesignVolvo XC60 R-DesignVolvo XC60 2014Volvo XC60 2014Volvo XC60 2014Volvo XC60 2014Volvo XC60 2014Volvo XC60 2014Volvo XC60 2014Volvo XC60 2014Volvo XC60 2014Volvo XC60 2014Volvo XC60 2014Volvo XC60 2014Volvo XC60 2014Volvo XC60 2014Volvo XC60 2014Volvo XC60 2014Volvo XC60 2014Volvo XC60 2014Volvo XC60 2014Volvo XC60 2014Volvo XC60 2014Volvo XC60 2014Volvo XC60 2014

Signalement

UitvoeringXC60 D4 Momentum
Versnellingen8, Sequentiële Automaat
Bouwjaar2015
Jaar van aanschaf2015
KM-stand laatst0 km
Lezerswaardering: 63%
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de gedragsregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

Storingsmelding motor

Sinds 17 augustus 2015 begon het lampje van check engine te branden. Volgens de handleiding mag er dan niet meer met de wagen gereden worden. Men vond het probleem niet en dacht dat het een sensor was die een foutmelding gaf. In december 2015 mocht hij eindelijk binnen, want men had een oplossing. Ervoor had ik niets gehoord van Volvo. De uitleg wat er mis was zou men doen bij het afhalen van de wagen. Als ik de wagen een uur voor sluitingstijd ging afhalen was er enkel nog een verkoper die van niets wist. Als ik iets meer wou weten, moest ik zelf maar bellen. Na een week kreeg ik een mail waarin stond dat de koeler moest vervangen worden. Dat is ondertussen weer 8 weken geleden zonder enig bericht. Voor augustus is mijn wagen al 4 maal naar de garage gemoeten voor verschillende problemen met de elektronica. Ik was zeer opgetogen en blij bij de aankoop van mijn Volvo. Dit heeft plaats gemaakt voor frustratie en kwaadheid.
Service, klantvriendelijkheid en communicatie zijn onbekende zaken bij Volvo.

2,5
  • Betrouwbaarheid
    1
  • Prestaties
    3
  • Comfort
    3
  • Kosten
    3
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? nee

Gerelateerde forumtopics

Lezersreacties (6)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kunt u er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.

Reactie verwijderen

Weet je het zeker dat je dit bericht wilt verwijderen?

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens