AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI PHEV GTE Business (2020) #3
autoreview
2

Signalement
Uitvoering | Passat Variant 1.4 TSI PHEV GTE Business |
---|---|
Versnellingen | 6, Automaat met dubbele koppeling |
Bouwjaar | 2020 |
Jaar van aanschaf | 2021 |
KM-stand bij aanschaf | 11.000 km |
KM-stand laatst | 56.650 km |
Geweldige bomvolle gte, erg tevreden
- 56.650 km
Vanaf het moment van aanschaf is het een mooie auto om te zien en rijdt voortreffelijk. Aangezien deze auto alle opties bezit is het een geweldige auto om in te zitten en mee te rijden. Ik rij ongeveer 90% van de tijd elektrisch alleen de vakanties met caravan hybride. Erg weinig onderhoudskosten.
9,5
- Betrouwbaarheid
- Prestaties
- Comfort
- Kosten
- Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja
Beoordeel deze review
Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.
Had je deze auto's al gezien?

Volkswagen Passat Variant 1.4TSI PHEV GTE Trekhaak/Alcantara/Camera
- 2021
- 83.388 km
€ 22.750

Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI GTE Business | Trekhaak | Virtual Cockpit |
- 2021
- 79.380 km
€ 24.800

Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI 218 PK DSG PHEV GTE | WORDT VERWACHT | Stoelverwarming | IQ. Light | Trekhaak | Keyless | Apple CarPlay |
- 2022
- 97.767 km
€ 26.950
Lees ook
Achtergrond
SUV of stationwagon: occasionprijzen Volkswagen Tiguan versus Passat Variant
Praktijkervaring
Praktijkervaring Volkswagen Passat B8: de laatste hardloper
Geen categorie
Praktijkverbruik Volkswagen Passat TDI, TSI en GTE
Autotest
Volkswagen Passat TSI lpg, GTE en TDI - Vergelijkende Test
Nieuws