Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI BMT Trendline (2011)

autoreview

Volkswagen Passat
Volkswagen PassatVolkswagen PassatVolkswagen PassatVolkswagen PassatVolkswagen PassatVolkswagen PassatVolkswagen PassatVolkswagen PassatVolkswagen PassatVolkswagen PassatVolkswagen PassatVolkswagen PassatVolkswagen PassatVolkswagen PassatVolkswagen PassatVolkswagen PassatVolkswagen PassatVolkswagen PassatVolkswagen PassatVolkswagen PassatVolkswagen PassatVolkswagen PassatVolkswagen Passat

Signalement

UitvoeringPassat Variant 1.4 TSI BMT Trendline
Versnellingen6, Handgeschakeld
Bouwjaar2011
Jaar van aanschaf2012
KM-stand bij aanschaf1.000 km
KM-stand laatst80.000 km
Lezerswaardering: 41%
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de huisregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

Veel storingen VW Passat B7

  • 80.000 km

Passat aangeschaft in 2012 met 1000 km op de teller.

Tot 2017 probleemloos gereden. Niet veel kilometers, begin 2018: 70000 km.

Eind 2017 te maken met bijzondere reparaties buiten regulier onderhoud:
- ABS sensor links achter vervangen;
- ABS sensor rechts achter vervangen;

- Eind 2018 bleef koppelingspedaal op de vloer liggen. Preventief zijn beide koppelingscilinders vervangen;
- vlak daarna startte de auto niet meer en bleef in het stuurslot staan. De ELV (elektrisch stuurslot) bleek defect. Auto moest worden weggesleept om te worden gerepareerd. Stuurkolom is uitgebouwd en ELV vervangen.
Dure reparatie.

Update 2020 (100.000 km)
- waterpomp vervangen na kleine lekkage pakking;
- alle remschijven en blokken vervangen vanwege 50% roest aan de achterzijde remschijven.

7,0
  • Betrouwbaarheid
  • Prestaties
  • Comfort
  • Kosten
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? nee

Gerelateerde forum topics

Lezersreacties (3)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kun je er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.