Volkswagen Passat 2.0 5V Arctic (2004)

Volkswagen Passat 2.0 5V Arctic (2004)
Volkswagen Passat 2.0 5V Arctic (2004)Volkswagen Passat 2.0 5V Arctic (2004)Volkswagen Passat 2.0 5V Arctic (2004)Volkswagen Passat 2.0 5V Arctic (2004)Volkswagen Passat 2.0 5V Arctic (2004)Volkswagen Passat 2.0 5V Arctic (2004)Volkswagen Passat 2.0 5V Arctic (2004)Volkswagen Passat 2.0 5V Arctic (2004)Volkswagen Passat 2.0 5V Arctic (2004)

UitvoeringPassat 2.0 5V Arctic
Bouwjaar2004
Jaar van aanschaf2004

Ik heb een keuze gemaakt tussen een Passat Artic, en een Toyota Avensis. Het werd toch de duurdere Passat. En ik heb tot heden geen spijt. Hij rijdt als een speer. Ook de dealer, verdient alle lof. De materialen zijn zeer degelijk en netjes afgewerkt. Hij is stil en aan ruimte geen gebrek. Als optie heb ik er een navigatie systeem in laten bouwen. Dat vond ik toch wel erg prijzig. Want de radio stoort nog al eens, en dat voor een apparaat van €2700,-. Maar voor de rest is alles perfect. Een fijne auto, voor een fijne prijs.

De radio en navigatie systeem vervangen, wegens slechte ontvangst van de radio. Maar het probleem was hier niet mee opgelost. Dus geen aanrader.