Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI (2010)

autoreview

Volkswagen Golf GTI
Volkswagen Golf GTIVolkswagen Golf GTIVolkswagen Golf GTIVolkswagen Golf GTIVolkswagen Golf GTIVolkswagen Golf GTIVolkswagen Golf GTIVolkswagen Golf GTIVolkswagen Golf GTIVolkswagen Golf GTIVolkswagen Golf GTIVolkswagen Golf GTIVolkswagen Golf GTIVolkswagen Golf GTIVolkswagen Golf GTIVolkswagen Golf GTIVolkswagen Golf GTIVolkswagen Golf GTIVolkswagen Golf GTIVolkswagen Golf GTIVolkswagen Golf GTIVolkswagen Golf VI GTIVolkswagen Golf GTIVolkswagen Golf VI GTIVolkswagen Golf VI GTIVolkswagen Golf VI GTIVolkswagen Golf GTIVolkswagen Golf GTIVolkswagen Golf GTIVolkswagen Golf GTIVolkswagen Golf GTI

Signalement

UitvoeringGolf 2.0 TSI GTI
Versnellingen6, Handgeschakeld
Bouwjaar2010
Jaar van aanschaf2010
KM-stand laatst16.000 km
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de huisregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

Power

  • 16.000 km

Wat een power zit er in die wagen. Het maakt niet uit in welke versnelling de auto rijdt, hij blijft optrekken vanaf lage tot en met hoge toerentallen. Het enige nadeel is de eerste paar duizend kilometer; het geluid. Dat lijkt een mindere roffel dan bij de Golf V GTI; minder fel en minder hard. Maar nu heb ik grotere uitlaateindstukken op de auto laten plaatsen(72 mm standaard, nu 90 mm)en het lijkt stukken beter. In ieder geval qua uitstraling! Standaard is het net een kruiwagen met die grote gaten in de bumper en te kleine pijpjes ertussen.
Ideaal dat er een olietemperatuurmeter op die wagen zit. Als de koelvloeistof temperatuur al lang en breed op de 90 graden staat is de olietemperatuur pas 50 graden Celsius terwijl het oploopt tot rond de 90 graden als de motor warm is.

8,0
  • Betrouwbaarheid
  • Prestaties
  • Comfort
  • Kosten
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja

PRIVATE LEASE Volkswagen Golf

Gerelateerde forum topics

Lezersreacties (8)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kun je er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.