Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI (2010)
autoreview
Signalement
Uitvoering | Golf 2.0 TSI GTI |
---|---|
Versnellingen | 6, Handgeschakeld |
Bouwjaar | 2010 |
Jaar van aanschaf | 2010 |
KM-stand laatst | 16.000 km |
Power
- 16.000 km
Wat een power zit er in die wagen. Het maakt niet uit in welke versnelling de auto rijdt, hij blijft optrekken vanaf lage tot en met hoge toerentallen. Het enige nadeel is de eerste paar duizend kilometer; het geluid. Dat lijkt een mindere roffel dan bij de Golf V GTI; minder fel en minder hard. Maar nu heb ik grotere uitlaateindstukken op de auto laten plaatsen(72 mm standaard, nu 90 mm)en het lijkt stukken beter. In ieder geval qua uitstraling! Standaard is het net een kruiwagen met die grote gaten in de bumper en te kleine pijpjes ertussen.
Ideaal dat er een olietemperatuurmeter op die wagen zit. Als de koelvloeistof temperatuur al lang en breed op de 90 graden staat is de olietemperatuur pas 50 graden Celsius terwijl het oploopt tot rond de 90 graden als de motor warm is.
- Betrouwbaarheid
- Prestaties
- Comfort
- Kosten
- Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja
Beoordeel deze review
Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.