Volkswagen Golf 1.2 TSI 105pk BlueMotion Techn. Style (2011)

Volkswagen Golf
Volkswagen GolfVolkswagen GolfVolkswagen GolfVolkswagen GolfVolkswagen GolfVolkswagen GolfVolkswagen GolfVolkswagen GolfVolkswagen GolfVolkswagen GolfVolkswagen Golf BlueMotionVolkswagen Golf BlueMotionVolkswagen GolfVolkswagen GolfVolkswagen GolfVolkswagen GolfVolkswagen Golf

UitvoeringGolf 1.2 TSI 105pk BlueMotion Techn. Style
Bouwjaar2011

eerste ervaringen

Ik heb de auto nu 3 maanden, 4000 km gereden. Oh wat een heerlijke auto, superzuinig, gemiddeld 1 op 19 tot 21.
Wel met zuinige rijstijl, ik laat mijn auto vaak rollen i.p.v. hard optrekken en tot op laatst moment hard remmen. Ik heb bewust voor motor 1.2 TSI (105 pk) gekozen, zuinig en toch krachtig genoeg om caravan te trekken. Na rondgekeken vond ik een auto te koop staan in Den Haag, is 100 km van mijn woning. De prijs is aantrekkelijk, voor minder dan 7000 euro en km-stand 151000 km. Meeste auto's van zelfde km-stand en leeftijd zijn gemiddeld 1000 euro duurder in mijn omgeving. Na proefrit was ik meteen verkocht, veel beter dan eerder andere VW Golf 1.4 TSI, km-stand 121000 die ik 1 dag eerder proefrit had gemaakt. Ik ben benieuwd hoe de komende maanden met mijn auto gaat, wordt vervolgd.

PRIVATE LEASE Volkswagen Golf