Volkswagen Golf 1.6 Highline (1999)

Volkswagen Golf 1.6 Highline (1999)

UitvoeringGolf 1.6 Highline
Bouwjaar1999
Jaar van aanschaf2019

Golf 4 1.6SR

November 2019 liet mijn geweldige Peugeot 206 mij voor de zoveelste keer staan. Mijn haat liefdes verhouding met deze fransoos was sowieso meer naar de haat kant gegaan. Mijn aller eerste auto was een polo 6N. Van Volkswagen naar Peugeot vond ik persoonlijk best wel een dingetje. Na lang twijfelen, want dan moest ik weer een auto kopen en daar had ik maar weinig interesse in, besloot ik op jacht te gaan naar een Volkswagen. Want mijn liefde voor Volkswagen was nog steeds groot. Ik vond na een tijdje zoeken deze golf 4. Wat vooral opviel was het uiterlijk van deze auto. Hij was iets wat verlaagd en er zaten mooie 3SDM velgen onder. De deal was gesloten en ik was weer stuiterend naar huis gegaan. De volgende dag zou ik hem ophalen! Eindelijk was het moment daar dat ik mijn zwarte duivel mee mocht nemen. Wat mij gelijk opviel was zijn vermogen. Want als je van een 1.4 naar 1.6 gaat dan is het wel even anders. Na lang twijfelen wat er nog met de auto moest gebeuren kreeg de auto een storing.. na wat gedoe en een paar rare foute van derde partij heeft de auto in totaal 1,5 maand stil gestaan in de garage bij mijn schoonouders. Me vriend (automonteur) vroeg wat ik er mee wou doen. 1 ding was zeker deze golf gaat niet weg! Alles uit de kast! Zo gezegd zo gedaan. Na 1,5 maand elke avond mee bezig te zijn geweest liep die weer mooi en had die er weer zin in! Dat eerste rondje weer in mijn auto was magisch! Uit eindelijk over het afgelopen jaar heen heeft de auto wat uiterlijke metamorfoses onder gaan. Hij kreeg angel eyes, verder verlaagd, nieuwe grill en hier en daar wat stickers. Zeer herkenbaar in de omgeving door de tekst “not my boyfriends car”. Deze tekst heb ik er op laten zetten omdat waar we ook waren, mijn vriendje de complimenten kreeg over “zijn” auto. De golf is wel een luxe poes. Een van de luxere golfjes die er gemaakt is. Half leder bekleding, climat control, airco, elektrische ramen, blijkbaar zij spiegel verwarming, arm leuning voor en achter. De comfort van de auto is ook zeker een pluspunt. Maar door de verlaging is die op dit moment ver te zoeken😂. In de winter staat die op zijn winterslofjes van OZ, maar ik kan niet wachten totdat de zomer er weer is😏

PRIVATE LEASE Volkswagen Golf