Volkswagen Bora Variant 2.3 V5 Highline (1999)
autoreview
Signalement
| Uitvoering | Bora Variant 2.3 V5 Highline |
|---|---|
| Versnellingen | 5, Handgeschakeld |
| Bouwjaar | 1999 |
| Jaar van aanschaf | 2004 |
| KM-stand bij aanschaf | 133.000 km |
| KM-stand laatst | 0 km |
ERVARINGEN
Dit is echt een fijne auto voor de lange stukken.
Het is m’n eerste auto met meer als 4 cilinders maar met de huidige branstof prijzen en het verbruik zal het ook wel de laatste zijn! Ik gebruik hem eigenlijk alleen voor Woon / Werk verkeer en dan ligt het verbruik tussen de 1 op 9/10. Het is een auto die niet veel voor komt in Nederland. Door de importeur (PON) is mij verteld dat er maar 35 van geleverd zijn. (type, bouwjaar)
De auto is verlaagd (H&R) en er zitten 18 inch A8 wielen onder.
PROBLEMEN
Tot nu toe heb ik weinig probleemen gehad met de auto.
Aangezien hij uit de Voorkeursselctie komt moet al het onderhoud wel bij de dealer gebeuren. Het enige wat me een paar keer heeft laten staan is de cruise control. Dit is ook geen orgineel onderdeel dus dat zal het wel zijn.
De onderhouds kosten zijn ook niet schrikbarend duur.
Al met al echt een fijne auto.
- Betrouwbaarheid
- Prestaties
- Comfort
- Kosten
- Zou u weer een auto van dit merk kopen? misschien
Beoordeel deze review
Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.
Lees ook

De Volkswagen Golf Variant had ooit een dikkere tweelingbroer

De ooit zo normale Opel Ascona en Ford Taunus zijn 50 jaar later net zo speciaal als Manta en Capri

Saab 9000 CS 2.3 LPT (1997) - We krijgen spontaan zin in een ritje naar Trollhättan

De BYD Dolphin surf is degelijk, maar de Fiat Grande Panda is ruimer

