en nog veel meer..
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Uitvoering | MR2 2.0 GT-i |
---|---|
Versnellingen | 5, Handgeschakeld |
Bouwjaar | 1991 |
Jaar van aanschaf | 2001 |
KM-stand bij aanschaf | 142.000 km |
KM-stand laatst | 0 km |
Ik heb de auto (als 2e auto erbij) puur gekocht omdat het gewoon een prachtig model is. Je kunt er heerlijk mee toeren en dan vooral in de zomer(ik heb een targauitvoering). Maar deze auto leent zich ook goed om het gaspedaal ver in te drukken en er flink mee door bochten heen te gooien want de wegligging is zeer goed en de auto blijft dan ook goed handelbaar voor de bestuurder. Wel is hij wat zijwindgevoelig op de snelweg.
De auto is standaard ook vrij kompleet geleverd met o.a. elektrische ramen,c.v.,elektrische+verwarmde spiegels,6 speakers+elektrische antenne.
Verder zit de auto heerlijk en heeft hij ook een heerlijke grote armsteun (tunnelconsole) tussen de twee stoelen in staan.Het lijkt dan ook of je in een cockpit zit.
Een groot nadeel is van deze auto"s(leeftijd)is het oliegebruik,het is niet vreemd dat hij 1 liter op 1000 km nodig heeft en soms nog wel meer volgens andere bezitters van een mr2.Ik heb dan ook de motor laten reviseren voor dit probleem en nu is het goed.
Verder heb ik de bougiekabels laten vernieuwen i.v.m inhouden, en een schakelkabel vernieuwd toen hij plots brak tijdens terugschakelen voor een rotonde.
Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.
Lezersreacties (0)
Reageren