Toyota Corolla 1.6 Linea Terra (1998)

Toyota Corolla 1.6 Linea Terra (1998)

UitvoeringCorolla 1.6 Linea Terra
Bouwjaar1998

Ik rijd een toyota corolla E11 1.6 linea terra uit 98 ik heb de auto 2 jaar geleden helemaal standaart gekocht.We hadden thuis toen een corolla E10 station en was er erg over te spreen want hij had 320.000 gelopen op benzine en was nog steeds 100& in orde en ik wou een betrouwbare auto dus was de keuze vrij snel gemaakt dat het een Toyota zou worden.Toen ik de auto kocht stond er 89.000 km op de teller en heb nu 120.000 op de teller staan en blijf erg tevreden over de auto ben er ook al 2 keer mee op vakantie geweest naar het buitenland en ook in de bergen rijd hij erg fijn want voor een 1.6 110pk is het toch een vlotte motor.Ik wou de auto op het begin alleen aankleden met een spoiler kitje maar dit is toch een beetje uit de hand gelopen.Alleen het brandstof verbruik valt erg tegen vooral binnen de bebouwde kom en je gewoon aan de snelheid houd maar ook op de snelweg als je gewoon 120 rijd dan haal ik net 400 km met een tank dus dat is net 1:10 dat is eigenlijk het enige minpuntje aan de auto.

Dit is er tot nu toe aan veranderd:

-G6 Grille met TRD logo
-Middendemper vervangen
-Japstyle uitlaat 102mm
-Veerpootbrug
-4 cm verlaagd met veren van TTE

De plus en min punten van de auto:
+ vlotte 1.6 motor
+ betrouwbare auto
+ mooi interieur en vrij lux uitgevoerd
+ ruime kofferbak voor een hb

- het brandstofverbruik

Ik ben nu op zoek naar een Corolla E12 T-sport want wil toch een iets snellere auto en als het aan mij ligt blijf ik gewoon toyota rijden

Ik heb in 2,5 jaar 30.000km met de auto gereden maar geen problemen gehad behalve zijn normale beurtjes dan maar dat is normaal

PRIVATE LEASE Toyota Corolla

DirectLease
Toyota Corolla 1.8 Hybrid Comfort (5D/CVT)

Toyota Corolla Touring Sports 1.8 Hybrid Active (5D/CVT)